Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Supercharger Bunnik vanochtend. Ik tel dr toch gelijk 16


2019-03-06 09.52.33-1.jpg
2019-03-06 09.52.33-1.jpg
 

Attachments

  • 2019-03-06 09.49.51.jpg
    2019-03-06 09.49.51.jpg
    295.4 KB · Views: 40
Iemand een idee waar je kan vontroleren of er CCS bij superchargers is geinstalleerd en bij hoeveel ‘stalls’? Wel belangrijk voor trip planning met de 3

A Better Routeplanner, en dan 2 keer op settings klikken.

Ik raad je deze planner sowieso aan, het is bijna eng hoe accuraat dit is!

Maar de planner in de auto zelf geeft ook gewoon beschikbare CCS plekjes aan.
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB
  • Funny
Reactions: J-Peters
Ik zie een grote blind spot in Twente! O. Toevallig woon ik daar ook.

Dus een SuC is dan onzinnig toch?

Ik heb even naar alle SuC's gekeken en een radius van 95km gegeven. Je kunt eigenlijk zeggen dat er zeker al voldoende SuC's zijn qua reisafstanden. Enige reden voor meer SuC's is om de bestaande SuC's te ontlasten bij drukte.

chrome_2019-03-07_14-27-06.png
 
Nu hopen dat die update die de komende weken iedereen zal krijgen ook echt komt.. ik zit nog gewoon op Sentry mode te wachten hoor :D

Je hebt niets aan die update. Bestaande Superchargers blijven gewoon 120 kW.

Dan moet er dus eerst een 250 kW supercharger in Nederland worden gebouwd.

Edit: Tenzij je het hebt over die 145 kW. Maar dat heeft maar heel beperkt nut denk ik. Die 25 kW extra zal maar heel kort zijn, en alleen bij de 100D's en M3's denk ik? (de 75D haalt nu al geen 120 kW)
 
Je hebt niets aan die update. Bestaande Superchargers blijven gewoon 120 kW.

Dan moet er dus eerst een 250 kW supercharger in Nederland worden gebouwd.

Edit: Tenzij je het hebt over die 145 kW. Maar dat heeft maar heel beperkt nut denk ik. Die 25 kW extra zal maar heel kort zijn, en alleen bij de 100D's en M3's denk ik? (de 75D haalt nu al geen 120 kW)

Ik denk dat de gehele curve wel iets hoger zal liggen, net als bij de vergelijking van V2 en V3.
https://i.redd.it/zka9ty9tnnk21.jpg

Toch mooi meegenomen dan.
 
Dat zou dan eigenlijk betekenen dat de auto's nu onnodig beperkt worden qua laadvermogen. Is dat dan voortschrijdend inzicht? Te voorzichtig in het verleden? Hete adem van de concurrentie?
Voorzichtigheid denk ik ja. En altijd goede PR om dit soort dingen later te kunnen upgraden he.

Nu hebben ze zoveel data over hoe de accu's presteren over zoveel laadbeurten en dat de extra degradatie schijnbaar nihil is.
 
  • Helpful
Reactions: SvenSKAMrT