Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Een goedendag allen,

Ik ben nieuw op het forum plus nieuw qua Tesla rijden. Sinds twee weken in het bezit van een Model S uit 2014. Ik las dit fora gezien de superchargers te Gouda.

Gezien ik daar werk ben ik even langs gereden. Het oogt stil qua werkzaamheden. Ik heb meerdere foto’s genaakt van de omgeving. Ik tel 12 plekken. Hoe lang het nog gaat duren? Geen idee.
 

Attachments

  • 24712E0E-D3F8-4810-938D-BEB746510842.jpeg
    24712E0E-D3F8-4810-938D-BEB746510842.jpeg
    576.5 KB · Views: 71
  • 18D4DC5D-60C0-48FF-902F-012C04006BB8.jpeg
    18D4DC5D-60C0-48FF-902F-012C04006BB8.jpeg
    628 KB · Views: 68
  • D477BD61-BCB1-4B7A-8AE8-0F882D619C90.jpeg
    D477BD61-BCB1-4B7A-8AE8-0F882D619C90.jpeg
    622.6 KB · Views: 58
  • E4F5FFD6-0111-4A78-9103-5D339B1E184B.jpeg
    E4F5FFD6-0111-4A78-9103-5D339B1E184B.jpeg
    274.7 KB · Views: 51
Een goedendag allen,

Ik ben nieuw op het forum plus nieuw qua Tesla rijden. Sinds twee weken in het bezit van een Model S uit 2014. Ik las dit fora gezien de superchargers te Gouda.

Gezien ik daar werk ben ik even langs gereden. Het oogt stil qua werkzaamheden. Ik heb meerdere foto’s genaakt van de omgeving. Ik tel 12 plekken. Hoe lang het nog gaat duren? Geen idee.
Thanks! Ze hebben in ieder geval al wat gedaan zullen we maar zeggen.

Have fun van je Model S en wellicht treffen we elkaar eens bij de superchargers!
 
Mijn auto is voor onderhoud in SeC Groningen... Valt mij ineens dit op.. Ik wist niet dat ze in Service Centers zo'n citycharger hebben.
Ja die hebben ze vanaf aanvang, maar slechts voor het doel waarvoor de jouwe nu ook aan de paal staat: voor een complete aflevering aan de klant.
Vorige week heeft mijn auto er de 40.000 beurt gehad en wat een kwaliteit leveren die jongens! Ik zal daar nog over schrijven in het passende draadje.
 
Een goedendag allen,

Ik ben nieuw op het forum plus nieuw qua Tesla rijden. Sinds twee weken in het bezit van een Model S uit 2014. Ik las dit fora gezien de superchargers te Gouda.

Gezien ik daar werk ben ik even langs gereden. Het oogt stil qua werkzaamheden. Ik heb meerdere foto’s genaakt van de omgeving. Ik tel 12 plekken. Hoe lang het nog gaat duren? Geen idee.

Jammer dat er al weken niks lijkt te gebeuren in Gouda terwijl Bunnik in de tussentijd al bijna klaar is. (ik kan niet wachten tot Gouda open is :()
Misschien is het weer wachten op de netbeheerder en dat ze de stalls nog niet hebben geplaatst om verwarring te voorkomen met de overige gebruikers van het parkeertrein.

Thanks voor de foto's. Grappig om te zien dat ze die pijlen op de grond hebben gemaakt om aan te geven in welke richting je moet parkeren voor het SuC'en

Die pijlen kunnen inderdaad wel handig zijn maar nog handiger had het misschien geweest om die vakken helemaal rood of groen te maken zodat het voor andere parkeerders duidelijk is dat deze vakken geen normale parkeervakken zijn. Ik voorzie daar nog wel wat gedoe als het in de avonduren druk is bij de restaurants en de SuC.
 
Voor Gouda denk ik dat er nog iets meer gaat/moet gebeuren dan wij denken. Gezien je door middel van slagbomen het terrein komt op gereden zal de locatie afgesloten gaan worden voor overig verkeer. Althans dat vermoed ik. Gouda gaat ben ik bang nog zeker een maand duren. (Helaas) de lokatie is de gehele week al zo stil.

Ben benieuwd ik ben daar 5 dagen in de week aanwezig dus ik zal blijven update(n)
 
Voor Gouda denk ik dat er nog iets meer gaat/moet gebeuren dan wij denken. Gezien je door middel van slagbomen het terrein komt op gereden zal de locatie afgesloten gaan worden voor overig verkeer. Althans dat vermoed ik. Gouda gaat ben ik bang nog zeker een maand duren. (Helaas) de lokatie is de gehele week al zo stil.

Ben benieuwd ik ben daar 5 dagen in de week aanwezig dus ik zal blijven update(n)

Is dat zo ja? Dat is toch gewoon ''publiekelijk'' terrein zodat mensen naar de KFC kunnen als ook het Beren restaurant? Pas als dat voorbijrijd kom je bij slagbomen voor het pand dat daar staat. Volgens mij staat dat even los van Beren / KFC stuk waar de stalls komen te staan.

Op de foto's te zien van @Keus, zijn er nog maar drie units geplaatst. Enige tijd geleden stonden er nog drie inde verpakking, wat daar dan mee gaat gebeuren...Aantal klopt dan verder wel ja (3x2 = 6 units = 12 stalls)
 
Voor Gouda denk ik dat er nog iets meer gaat/moet gebeuren dan wij denken. Gezien je door middel van slagbomen het terrein komt op gereden zal de locatie afgesloten gaan worden voor overig verkeer. Althans dat vermoed ik. Gouda gaat ben ik bang nog zeker een maand duren. (Helaas) de lokatie is de gehele week al zo stil.

Ben benieuwd ik ben daar 5 dagen in de week aanwezig dus ik zal blijven update(n)

De slagboom zal bedoel zijn om lang parkeren te ontmoedigen ivm carpoolers en kantoorpersoneel van de omliggende kantoren.
Het eerste uur gratis en daarna betalen verwacht ik. En bij de Beren krijgen gasten dan mogelijk een uit rij kaartje als ze langer hebben zitten tafelen.

Het zou heel fijn zijn als je zo af en toe wil kijken of er ontwikkelingen zijn. Zelf ben ik er de afgelopen weken ook al regelmatig gaan kijken als ik langs Gouda kwam. Maar ik heb al weken geen activiteiten meer gezien helaas.
 
Amsterdam-Bremen met een veel te vroege stop in Drachten.

Stop in Drachten?? Waarom?? Dit is met de standard range / 75D

p.png




Amsterdam-BurghHaamstede


Even gekeken met abetterrouteplanner maar met een 75D kun je *makkelijk* heen en weer, kost je heen en weer 80% SoC en dan heb je daar dus nog 20% SoC om de toerist uit te hangen.

Daarnaast, in de toekomst Leiden en Den Haag Zuid maar ze zijn niet noodzakelijk.
 
Stop in Drachten?? Waarom?? Dit is met de standard range / 75D

p.png




Amsterdam-BurghHaamstede


Even gekeken met abetterrouteplanner maar met een 75D kun je *makkelijk* heen en weer, kost je heen en weer 80% SoC en dan heb je daar dus nog 20% SoC om de toerist uit te hangen.

Daarnaast, in de toekomst Leiden en Den Haag Zuid maar ze zijn niet noodzakelijk.
Tja, in mijn S85 was de stroom dan toch op. Met de X nog niet geprobeerd. Woon wel in Amsterdam-noord-noord.
 
De slagboom zal bedoel zijn om lang parkeren te ontmoedigen ivm carpoolers en kantoorpersoneel van de omliggende kantoren.
Het eerste uur gratis en daarna betalen verwacht ik. En bij de Beren krijgen gasten dan mogelijk een uit rij kaartje als ze langer hebben zitten tafelen.

Het zou heel fijn zijn als je zo af en toe wil kijken of er ontwikkelingen zijn. Zelf ben ik er de afgelopen weken ook al regelmatig gaan kijken als ik langs Gouda kwam. Maar ik heb al weken geen activiteiten meer gezien helaas.
de slagbomen hebben een pincode systeem en geen kaartuitgifte.

De beren heeft nog steeds geen idee waarom ze er staan:)