Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Rosmalen zag ik gisteren in de tesla Navi aangegeven staan.

Was van het weekend superchargen vij VdV Dordrecht.. waren niet genoeg model 3 laders. en er leken er ook nog 1 a 2 kapot te zijn.
Ja klopt. Ik heb dat ook ervaren. Ik ben zaterdag vanuit Tilburg naar Dordrecht gereden om het laden via SuC te testen. Er waren 2 laders (buitenste model 3 laders) die het deden. De (volgens mij) 2 middelste laders deden het niet. Wanneer je aangekoppeld bent start en stopt hij het laadproces continu. Er stonden Models3 op elkaar te wachten om te kunnen laden. Ben gisteren dus maar even naar Gouda gereden.
 
Ja klopt. Ik heb dat ook ervaren. Ik ben zaterdag vanuit Tilburg naar Dordrecht gereden om het laden via SuC te testen. Er waren 2 laders (buitenste model 3 laders) die het deden. De (volgens mij) 2 middelste laders deden het niet. Wanneer je aangekoppeld bent start en stopt hij het laadproces continu. Er stonden Models3 op elkaar te wachten om te kunnen laden. Ben gisteren dus maar even naar Gouda gereden.
Inderdaad, sta nu ook bij defecte laadpaal, die ernaast ook defect. Toen de goede vrij was direct 107 kW
 
  • Like
Reactions: MrRvdH
Over de slagboom bij SuC Bunnik:

Als ik op mijn werk uit het raam kijk, zie ik die slagboom (en de hele parkeerplaats) aan de achterkant van het Postillon hotel.
Wat ik zie is dat de ene dag je een kaartje moet aanbieden om uit te kunnen rijden en de andere dag je er zo uit kunt.
Ik vermoed dat als er iets in het hotel te doen is, de organisatie van het evenement met het hotel kan afspreken dat de mensen zonder kaartje kunnen uitrijden.

Het gebeurt regelmatig dat bij een evenement de parkeerplaats aan de achterkant stampvol is en mensen echt moeten zoeken naar een plekje en soms zelfs moeten "foutparkeren". Toch lijkt het ICEing van de laadplekken nauwelijks voor te komen (maar kan dat niet echt goed zien vanaf mijn werkplek).

Wat ook opvalt is dat veel mensen niet goed weten waar de ingang is en het via de achterkant (ingang Vrumona) proberen. Ik heb dat inmiddels ook de nodige Tesla's zien proberen. Geeft de navigatie dat niet duidelijk genoeg aan? (ik heb dat zelf nog niet bekeken).
Ik werk daar ook sn idd soms kun je weg maar soms moet je een uitrijkaart hebben. Dat heeft inderdaad te maken met de drukte. Er is ook geen gratis kwartiertje of iets dergelijks want ik heb een keer geprobeerd in te rijden en binnen een minuut weer uit te rijden en dat mislukte.

Groeten Vanuit Kosterijland :)