Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Laadpunt 10A en 10B in Zaltbommel zijn altijd al begrensd geweest. Naar verluidt zijn die van het type City Charger (max. 72 kW).
Dat klopt
A559ED8C-7447-41A0-B1DA-6D3C7B866A88.jpeg
 
Fijn dat de verkopen lekker oplopen voor Tesla, maar de enorm trage laadsnelheden bij bijv Apeldoorn zijn echt een domper als je moet laden.


View attachment 461823
Klopt , vooral de 4 was berucht maar vandaag was t op de 1 ook beroerd. 1a 50kW 1b 80kW bij SoC 40% no pairing. Gelukkig hoef ik nog maar 1 keer per 2 weken naar een SuC. Ik ben gestopt met melden maar kies vaker voor Bunnik.,
 
Klopt , vooral de 4 was berucht maar vandaag was t op de 1 ook beroerd. 1a 50kW 1b 80kW bij SoC 40% no pairing. Gelukkig hoef ik nog maar 1 keer per 2 weken naar een SuC. Ik ben gestopt met melden maar kies vaker voor Bunnik.,

Inderdaad 4. Vorige x was 5 ook beroerd. Toen was er ook een M3 aan de andere kant de CCS van de stall er in aan het drukken o_O Een speciale manier van stall sharing
 
  • Funny
Reactions: Danny1410
Apeldoorn. 2A na 10 min @soc: 50km 20kW
Verhuist naar stall ernaast: 55kW. Niemand naast me. Wat een crap. Als ik dadelijk Bunnik kan bereiken meteen weg hier en daar met 120+kW verder.

Ik was gistermidddag ook in Apeldoorn. Het was redelijk druk, maar heb drie stalls geprobeerd waaronder een A die niet gepaired was. Geen van de stalls kwam boven de 35 kW. Dinsdagmiddag was het ook al drama.

Ben maar naar de Ionity in Apeldoorn-Zuid gereden en dat gaat wel hard. Begon bij 13% op 185 kW. Van 13% naar 80%, 52kWh geladen in 27 min.
 
Ik was gistermidddag ook in Apeldoorn. Het was redelijk druk, maar heb drie stalls geprobeerd waaronder een A die niet gepaired was. Geen van de stalls kwam boven de 35 kW. Dinsdagmiddag was het ook al drama.

Ben maar naar de Ionity in Apeldoorn-Zuid gereden en dat gaat wel hard. Begon bij 13% op 185 kW. Van 13% naar 80%, 52kWh geladen in 27 min.
Ik stond er om 22:00, uiteindelijk alleen. Toen ik op de 30% SOC zat ging het wel snel, 110kW.