You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat was de waardes van usable kWh toen auto nieuw was?ScanmyTesla
@nico180 case is closed. Geen enkele degradatie mag leiden tot 40,5kWh usable
Ook nog off-topic... maar een Kona komt met volle lading een stuk verder dan een S 75 met volle lading en dezelfde rijstijl. Reken op ca. 20-25% verder.@one-ten en die kona raak je zo weer kwijt hoor als je hem na een goede garantie-reparatie ervaring bij Tesla toch in wilt ruilen voor een model 3
Idem hier. Nog geen nieuws over Bergen op Zoom...en ik elke maar weer hopen dat met het openen van deze post er weer een SUC in NL bij is gekomen, maar ja....
75Kw paketten zijn er ook al niet meer (tenminste, worden niet meer verkocht). Ik hoop met je meeEn ik heb maar een 60 .. vandaag leek het weer een stuk beter, kleinere onbalans, en vandaag 190 km gereden en nog 70 over.. Misschien heeft het tot nul doorrijden toch geholpen.. dat probeer ik eerst nog maar een keer.. Al zag ik op youtube dat iemand met een defecte 60 accu een 75 pakket kreeg onder garantie omdat de 60 niet meer leverbaar was.. dus dan zou een kapotte accu niet verkeerd zijn .
back to the original topic: wie heeft er meer ervaring met Naarden? Van wat ik hoor zijn de snelheden niet echt denderend tot nu toe? ervaringen iemand?
Ik snap dat soort reacties nooit zo goed. Denkt men nou echt dat Tesla op specifieke locaties de snelheid van een SuC gaat verlagen?
Het kan zijn dat een site beperkt is qua totaal vermogen. Dat er bv. maar 1 MW aan vermogen beschikbaar is terwijl er 1,5 MW aan Superchargers staat. Maar dat zorgt dan alleen voor lagere laadsnelheden wanneer die 1 MW is bereikt. Of er is wat mis met je auto of iets mis met de connectie naar de auto of de andere stall is bezet (of de stall nummers kloppen niet) of de stand van de maan is niet goed of wat dan ook.. Maar in principe haalt elke Supercharger gewoon de 120 kW / 150 kW.
Ik was toevallig afgelopen weekend in Naarden en heb daar 140 kW gehaald. Dat is voor mij de 1e keer, want sinds de upgrade van 120 kW naar 150 kW was dit de 1e keer Superchargen voor mij.
Vrijdag avond had ik behoorlijke snelheid totdat er een taxi naast mij kwam staan (er waren genoeg vrije paren vrij... Wat een sukkel) ben toen zelf opgeschoven om weer op dik 120 door te gaan weer.nou @Tozz klopt niet helemaal, want zowel Zevenaar (wordt gesloten) als Apeldoorn (kandidaat voor V3?) zijn de laatste tijd ook bij geringe bezetting niet OK qua snelheden. Nou kom ik er zelf al een tijdje nauwelijks maar die paar keren dat ik er kom: !
Volgens Tesla mocht het al helemaal niet gebeuren dat een aansluitende buurman jouw laadsnelheid verziekt maar die stelling is sinds het verhogen van de maximum snelheden inderdaad niet meer van toepassing (wordt pas bij V3 weer opgelost)Vrijdag avond had ik behoorlijke snelheid totdat er een taxi naast mij kwam staan (er waren genoeg vrije paren vrij... Wat een sukkel) ben toen zelf opgeschoven om weer op dik 120 door te gaan weer.
Mag er toch van uitgaan dat een taxi chVolgens Tesla mocht het al helemaal niet gebeuren dat een aansluitende buurman jouw laadsnelheid verziekt maar die stelling is sinds het verhogen van de maximum snelheden inderdaad niet meer van toepassing (wordt pas bij V3 weer opgelost)
Mag er wel een beetje van uitgaan dat iemand die in een Tesla taxi rijdt weet hoe het werkt.Volgens Tesla mocht het al helemaal niet gebeuren dat een aansluitende buurman jouw laadsnelheid verziekt maar die stelling is sinds het verhogen van de maximum snelheden inderdaad niet meer van toepassing (wordt pas bij V3 weer opgelost)