Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
deby6a9u.jpg
arybe9uh.jpg

en ik maar laden aan 12km/u....:crying:

overigens, die smartphone kan ook wat supercharge gebruiken.:wink:
 
ik sta ondertussen aan de publieke laadpaal een half uurtje sneller laden zodat het morgen wat makkelijker te halen is naar het werk.

De SC is nog niet officieel in gebruik door tesla blijkbaar. Staat nog niet tussen het SC lijsje in de navigatie
 
De SC 'weet' dus of hij een MS aangesloten heeft of iets anders; maw. een doorsnee plug-in hybride gebakje kan er niet terecht.
Of wordt het batterijtje ff gesmolten?? :wink:


ik dacht dat de stekker net wat anders is dan de standaard Mennekes-stekker. Een extra uitsparing in de tegenstekker in onze S, waar een nokje inkomt van de stekker van de supercharger. en dus past de stekker van de supercharger niet in een andere wagen. morgen eens in detail kijken....
 
ik dacht dat de stekker net wat anders is dan de standaard Mennekes-stekker. Een extra uitsparing in de tegenstekker in onze S, waar een nokje inkomt van de stekker van de supercharger. en dus past de stekker van de supercharger niet in een andere wagen. morgen eens in detail kijken....


Klopt, het gaat om de kleine uitsparing aan de bovenzijde. zie hier:
125.jpg
 
Ik kom zelden bij Oosterhout in de buurt - maar Zevenaar is wel (ietwat) interessant voor mij. Blijf het wel een beetje gek vinden dat alle superchargers zo zuidelijk zitten. Anyway, is er ook voortgang te melden mbt de SC in Zevenaar?
Ik ga donderdag middag weer kijken en hopelijk testen. De Bam medewerker gaf vorige week aan dat er maandag of dinsdag getest zou worden. In Zevenaar moet ook de bestrating in orde gemaakt worden. Mogelijk dat nu alles al klaar is.
 
Ik ga vanmiddag even kijken in Zevenaar, ik zal even foto's maken en posten.


een nieuw lid : welkom. Vergeet de obligate "relevante lijstjes" niet in te vullen. Vooral post 1 goed lezen :smile:

- - - Updated - - -

Wat ik niet helemaal snap.
Op mijn Tesla app heb ik bij location een veel scherpere en actuelere satelliet foto dan op mijn navigatie op het grote scherm.
Gaat toch allebei via Google maps?

sterker nog : in mijn buurt zijn (langdurige) wegenwerken, op Google-Maps wordt rekening gehouden met de afgebroken brug over het kanaal, en wordt een juiste route aangegeven.

Op de navigatie niet. Eigenaardig....