Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
een nieuw lid : welkom. Vergeet de obligate "relevante lijstjes" niet in te vullen. Vooral post 1 goed lezen :smile:

- - - Updated - - -



sterker nog : in mijn buurt zijn (langdurige) wegenwerken, op Google-Maps wordt rekening gehouden met de afgebroken brug over het kanaal, en wordt een juiste route aangegeven.

Op de navigatie niet. Eigenaardig....

Daarom dat ik mijn ipad mini met een brodit houder geïnstalleerd heb. Maar het ziet er echt niet uit en ik hoop dat hij er zo snel mogelijk uit kan. Ik leg mijn boontjes te week op een Android Virtual Machine zodat TomTom kan draaien in de Tesla.
 
Daar is al over gesproken he.

Het entertainment systeem van de Model S is Linux Based. Er is al sprake geweest van een er een Android VM op te draaien. Ik dacht dat er einde 2014 gezegd was.

Ik geloof zelfs dat er in een niet al te lange tijd een volledige upgrade van het navigatiesysteem komt.
Een waarbij de hoogte, weer en andere factoren in worden meegenomen..
 
Bij aankomst waren ze van Tesla toevallig aan het testen.
Goed nieuws! Eind volgende week kunnen we daar laden! 8 plekken in totaal
Minder nieuws, voorlopig geen supercharges erbij, ze gingen eerst nu naar duitsland.
20131203_131159_resized.jpg
20131203_131607_resized.jpg
 
Bij aankomst waren ze van Tesla toevallig aan het testen.
Goed nieuws! Eind volgende week kunnen we daar laden! 8 plekken in totaal
Minder nieuws, voorlopig geen supercharges erbij, ze gingen eerst nu naar duitsland.
Toevallig ook opgevangen (gevraagd) welke locaties in Duitsland ?
(toch wel grappig, Elon die in Munchen verkondigt dat Duitsland nu prioriteit 1 is voor de SC's; maar wij krijgen eerst, en niet 1 maar 2 :biggrin:)