Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Lijk ik toch nog een beetje gelijk te krijgen over de 3e supercharger in Nederland, die komt bij de Van der Valk in Zwolle (vlak boven Zwolle nabij de A28).
In een ander topic "25-26-27 juli tour assemblagefabriek Tilburg" zijn daarvan al foto's geplaatst. Beetje off-topic daar, maar hier eigenlijk ook want deze topic gaat over de bestaande superchargers in Nederland... :rolleyes:

Klopt, maar Assen zal waarschijnlijk ook gewoon doorgaan. Als je naar de afstanden kijkt tussen de SuC met Zwolle erbij, dan past Assen er nog steeds in. Vergeet niet dat net als in Noorwegen Nederland een drukke locatie zal worden voor SuC gebruik. Waarschijnlijk zal er een update gaan komen waardoor het voertuig weet waar het rustig is. Als bijvoorbeeld alle 8 stallen bezet zijn, dan zal hij mogelijk je adviseren om door/om te rijden naar een minder drukke locatie.
 
RVS

en wat betreft B blijft het oorverdovend stil.

Ben gisteren in de Tesla showroom in Brussel geweest en hoorde daar dat deze week op de Parking van het Van Der Valk hotel in Nivelle de eerste SC zal kunnen gebruikt worden. De volgende zou Namen zijn en dan nog eentje in Aartselaar.

Ben aan het aftellen want normaal krijg ik mijn MS op 16 augustus.

Groeten allemaal
 
Nijvel en Namen liggen nog geen 40km uit elkaar. lijkt me onwaarschijnlijk dat op beide plaatsen eentje zal komen.
Er is altijd gezegd, omgeving Namen en omgeving Gent.
als Namen dan Nijvel wordt, dan kan Gent net zo zeer Waasmunster worden:smile:

Toch niet zo een vreemde gedachte. Nijvel tbv route Parijs, Namen tbv route Zuiden. Het gaat niet alleen maar meer om onderlinge afstanden, ook drukte op routes etc dienen meegerekend te worden. Kan best dat Aartselaar 8 stallen krijgt, en die andere 2 elk 4.
 
SuC Van der Valk Zwolle is in VER gevorderd stadium. 16-17 augustus is in Zwolle het proefrit evenement dus reken er maar op dat die bij Van Der Valk zal plaatsvinden, en ze voor die tijd dus klaar zullen zijn.
ra3e8upu.jpg
byrujuvu.jpg
8uza9upu.jpg
zuzanu5y.jpg