Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Van der Valk Eindhoven om de hoek bij t high tech campus, ASML... en er zijn al laadplekken incl chademo.
als dit waar is, laad ik thuis nooit meer
buffet op zondag is er geeneens slecht, en de straat uit zit een leuk restaurant met 2 michelinsterren, de Treeswijkhoeve.

ik zeg hulde!!!!

Vergelijkbare reistijd: Boreas in Heeze. Ook 2 sterren en ik vind Boreas te prefereren. En anders gewoon ter afwisseling. ;)

(maar zo is tanken met de RS6 ineens goedkoper dan SuC + een hapje doen...)
 
ImageUploadedByTapatalk1412505683.080660.jpg
ik laad als enige in Urmond. Gisteren was hij bij zelfde lading accu sneller.
 
Eind van de ochtend lag in Oosterhout 1A eruit. Doorgegeven aan road side assistance.
Op 1B was de snelheid maar 325 km per uur (batterij was 40% gevuld). Andere B stalls maar niet geprobeerd omdat de rest van de A stalls bezet waren en het dan te verwachten is dat je langzamer laadt.
 
Eind van de ochtend lag in Oosterhout 1A eruit. Doorgegeven aan road side assistance.
Op 1B was de snelheid maar 325 km per uur (batterij was 40% gevuld). Andere B stalls maar niet geprobeerd omdat de rest van de A stalls bezet waren en het dan te verwachten is dat je langzamer laadt.

Sta nu bij 3A en startte, met ongeveer 90 km rest, gewoon op 106 kW. Is kennelijk ofwel verholpen of het scheelt erg per lader.

Zit gewoon in auto wat te werken, stopt er een belgische auto dwars voor me en ik zie dat er met telefoon foto gemaakt wordt.

Blijft een beetje apart.