Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was net nog in Urmond. Netjes alleen Tesla's!! Wie is trouwens bij de opening geweest vandaag?
ImageUploadedByTapatalk1413580119.807000.jpg
 
Was gisteravond voor het eerst in Zwolle. Toen ik aankwam was ik de enige Tesla. Het Laden begon met 108kw. Ik had nog 25km range toen. Vond dat het wel snel inzakte. Gelukkig wilde we er ook een hapje eten. Bij binnenkomst bleek het restaurant volledig vol te zijn:frown:. Gelukkig konden we in de bar ook eten, wat prima was. Vertrok weer bijna vol richting Lauwersoog.
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Gelukkig wilde we er ook een hapje eten. Bij binnenkomst bleek het restaurant volledig vol te zijn:frown:. Gelukkig konden we in de bar ook eten, wat prima was.

Is het goed vertoeven bij van der Valk? Kan me niet heugen dat ik er gegeten heb... Kan je wel vertellen dat ik nog nooit zo een goedkope vakantie heb gehad als laatst. Niet door het niet hoeven tanken maar dure hotels en diners over te slaan ivm SuC ;) ... En uiteraard dure vliegtickets uit te besparen.... Was vorige vakantie alleen al 20k kwijt aan vliegtickets... = tesla bespaard!
 
Is het goed vertoeven bij van der Valk? Kan me niet heugen dat ik er gegeten heb... Kan je wel vertellen dat ik nog nooit zo een goedkope vakantie heb gehad als laatst. Niet door het niet hoeven tanken maar dure hotels en diners over te slaan ivm SuC ;) ... En uiteraard dure vliegtickets uit te besparen.... Was vorige vakantie alleen al 20k kwijt aan vliegtickets... = tesla bespaard!
Tja, goed vertoeven? In elk geval veel beter dan bij een Domino's, Mc Do's of AC restaurant. Had een prima Hertenbiefstukje. VD Valk is de afgelopen jaren wel wat ge-upgrade tov vroeger. Nog steeds appelmoes maar de kers is verdwenen. Ik eet er ook pas weer sinds de Tesla. Twee weken geleden nog prima gelunched in Urmond.
 
Beetje off topic,zal eens een nieuw topic hierover starten.
Maar gister avond gegeten in FG restaurant, Rotterdam LLoydstraat. Nergens parkeerplaats vrij. Maar... 2 laadpalen van 11 KWH recht tegenover t restaurant. Na 18.00 gratis parkeren, en geladen met TNM pas. Je zit al gauw 3 a 4 uur, dus vol weer weg ;-)
 
Ik kwam wat later en ben de blauwe naast je. Stond nog wat te praten en de Tesla's rechts van mij toen je zoon in z'n oranje T- shirt al aankwam en trots vertelde dat je de nieuwe iPhone 6 hebt, je met de Tesla overal gratis kan laden, jullie naar Louwersoog gingen, jullie in het stadshart van Zoetermeer wonen en dat het daar altijd druk is. Wat een mooi kereltje en wat is dat ventje trots op je!

- - - Updated - - -

Was gisteravond voor het eerst in Zwolle. Toen ik aankwam was ik de enige Tesla. Het Laden begon met 108kw. Ik had nog 25km range toen. Vond dat het wel snel inzakte. Gelukkig wilde we er ook een hapje eten. Bij binnenkomst bleek het restaurant volledig vol te zijn:frown:. Gelukkig konden we in de bar ook eten, wat prima was. Vertrok weer bijna vol richting Lauwersoog.


Ik kwam wat later en ben de blauwe naast je. Stond nog wat te praten en de Tesla's rechts van mij toen je zoon in z'n oranje T- shirt al aankwam en trots vertelde dat je de nieuwe iPhone 6 hebt, je met de Tesla overal gratis kan laden, jullie naar Louwersoog gingen, jullie in het stadshart van Zoetermeer wonen en dat het daar altijd druk is. Wat een mooi kereltje en wat is dat ventje trots op je!
View attachment 61693
View attachment 61694
Ik kwam wat later en ben de blauwe naast je. Stond nog wat te praten en de Tesla's rechts van mij toen je zoon in z'n oranje T- shirt al aankwam en trots vertelde dat je de nieuwe iPhone 6 hebt, je met de Tesla overal gratis kan laden, jullie naar Louwersoog gingen, jullie in het stadshart van Zoetermeer wonen en dat het daar altijd druk is. Wat een mooi kereltje en wat is dat ventje trots op je!
 
Ik kwam wat later en ben de blauwe naast je. Stond nog wat te praten en de Tesla's rechts van mij toen je zoon in z'n oranje T- shirt al aankwam en trots vertelde dat je de nieuwe iPhone 6 hebt, je met de Tesla overal gratis kan laden, jullie naar Lauwersoog gingen, jullie in het stadshart van Zoetermeer wonen en dat het daar altijd druk is. Wat een mooi kereltje en wat is dat ventje trots op je!
Tja het is een beetje een opscheppertje, heeft ie van z'n vader:rolleyes:. Ben ook wel heel blij met die vrolijke smurf:biggrin:.

Leuk eens iemand van het forum tegengekomen te zijn al heb ik je dan niet zelf gesproken..