Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Hij lijkt open. Toen ik er vandaag langskwam waren de logos al rood, dus waren de palen online. Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om te kijken of de straat erin ligt, was op de motor en het was druk.

De locatie staat nu ook als 12/12 250kW beschikbaar in de app. Ik zou bijna nog even de deur uitgaan om te kijken of het werkt, maar het lijkt erop dat ik een supercharger in Haarlem om de hoek heb vanaf nu!

Hij doet het! Staat wel in de app, niet in de auto. Super mooi zeg, hoef ik niet meer naar die drukke Badhoevedorp SuC en het is een V4 :)
 

Attachments

  • IMG_5511.jpeg
    IMG_5511.jpeg
    584.6 KB · Views: 67
Mooie bende bij SuC Zuidbroek vannacht en vanochtend. 2 plaatsen de hele nachtbge-iced door een paar hooibalen van één of andere wielerploeg en verder een Porsche die niet bang was voor de Idle Fee. Ik hoop dat die lekker hoog was.

View attachment 998140
Even een mailtje doen naar jumbo visma of ze anti mileu zijn of een statment tegen elektrisch rijden willen maken op deze manier … geen handige reclame zo
 
Mooie bende bij SuC Zuidbroek vannacht en vanochtend. 2 plaatsen de hele nachtbge-iced door een paar hooibalen van één of andere wielerploeg en verder een Porsche die niet bang was voor de Idle Fee. Ik hoop dat die lekker hoog was.

View attachment 998140
Daar staan 8 stalls en zo lang niet meer dan de helft bezet is krijgt de Porsche (helaas) geen idle fee berekend. Sterker nog, door de ICE cars krijgt ie nooit de hoogste idle fee, zouden ze bij elkaar horen?
 
Mooie bende bij SuC Zuidbroek vannacht en vanochtend. 2 plaatsen de hele nachtbge-iced door een paar hooibalen van één of andere wielerploeg en verder een Porsche die niet bang was voor de Idle Fee. Ik hoop dat die lekker hoog was.

View attachment 998140

Bij drukke supercharger lokaties zie je altijd bordjes staan met beperking voor die parkeerplaats; alleen kort parkeren of alleen laden. Staan die er ook of staan die er niet op deze lokatie ?

Als er geen bordjes staan mag je gewoon de parkeerplaats gebruiken namelijk.

Waar zie jij hooibalen ? :-D
 
Bij drukke supercharger lokaties zie je altijd bordjes staan met beperking voor die parkeerplaats; alleen kort parkeren of alleen laden. Staan die er ook of staan die er niet op deze lokatie ?

Als er geen bordjes staan mag je gewoon de parkeerplaats gebruiken namelijk.

Waar zie jij hooibalen ? :-D

Tegenwoordig moeten wij voor alles bord/tekst en uitleg hebben. Lekker op z'n Amerikaans. 'Don't swallow plastic'. Gewoon je verstand en fatsoen gebruiken.