You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zouden ze het ook gedaan hebben om andere merken meer vrijheid te geven? Zo'n rug vergroot immers toch de afstand. Los daarvan zijn je stalls wel exposed voor iemand die te laat op de rem stapt o.i.d, Tesla zal wel weten wat ze doen (hoop ik)De nieuwe V4's hebben sowieso langere laadkabels. Er is dus geen reden meer om tot op 40cm van de stall te rijden.
Gisteren nog eens in Heusden-Zolder gestopt, daar zijn de biggenruggen ook niet meer te bespeuren. Bij de V4 in Riom (F) waren er 4 maand geleden (dacht ik) ook geen biggenruggen om aan te duiden tot waar je kon rijden. Voor de zekerheid zal ik zondag nog eens kijken in Riom (F)
Beter om dit overdag met veel zon te doen als ik dit zo lees..Nou mijn Model Y is weer vol! Helaas niemand anders gezien maar wat een top locatie dit!
View attachment 1032649
View attachment 1032650
View attachment 1032651
Jammer. Ik kijk dagelijks op supercharge.info, en ze hebben helaas het KISS-principe verlaten en zijn in de val getrapt van overdaad schaadt.Er komt overigens een mooie update van supercharge.info aan: binnenkort ook informatie over het aantal V2/V3/V4 plugs, of er doorrij opstellingen beschikbaar zijn (voor aanhangers en dergelijke) en nog veel meer.
Er staan er 9 in Nederland zie ik. Maar komt er vaak een auto?Afgelopen weekend heb ik met de MG geladen bij Apeldoorn Oost, dit werkte echt heel goed met de Tesla app en de MG5 met neuslaadpoort. Je kunt tenminste gaan staan waar je hoort te staan. En voor 44 cent veel beter dan 70 cent bij fastned.
Wat mij ook opviel is dat naast de superchargers daar ook een batterij wisselstation van Nio stond. Wat een imposant gebouw is dat zeg.
Ik zie deze SUC in Roosendaal nog steeds niet verschijnen in de navigatie. De site lijkt gereed. Iemand meer info?Yep, en al bijna operationeel.
Staat nu in de navigatie. Ik sta er nu te laden.Ik zie deze SUC in Roosendaal nog steeds niet verschijnen in de navigatie. De site lijkt gereed. Iemand meer info?
Herkenbaar. Het niet werken van de knopjes heb ik bij meerdere v4 locaties al gehad.Ik was gisterenavond bij Akersloot en zag dat in ieder geval bij 2 V4 stalls de knopjes voor de laadpoort niet meer werkten. Bovendien was het plastic bij de knop ook gescheurd. Design flaw van de V4's of toeval/vandalisme?
Volgens mij gevolg van een Design-flaw van de V4 laadpaal.Ik was gisterenavond bij Akersloot en zag dat in ieder geval bij 2 V4 stalls de knopjes voor de laadpoort niet meer werkten. Bovendien was het plastic bij de knop ook gescheurd. Design flaw van de V4's of toeval/vandalisme?
Dat viel mij laatst ook op bij de V4 in Weert, daar lagen er meerdere op de grond. Vroeger betekende dat informeel 'deze is stuk' dacht ik, dus ik toen heb er eentje die niet op de grond lag gekozen.Volgens mij gevolg van een Design-flaw van de V4 laadpaal.
Als je de kabel terughangt zit die vaak niet goed vast doordat de vergrendeling niet lekker werkt. En dan dondert de kabel met de stekker op de grond.
Vergelijk: De vergrendeling van de V3 laadpaal is veel beter en de stekker valt daar lang niet zo snel uit.
Het valt mij op dat je bij V4 soms ook de kabel op de grond ziet liggen. Volgens mij tijd voor een re-design van de kabelophanging.
Jammer! Hopelijk lossen ze het snel op...Volgens mij gevolg van een Design-flaw van de V4 laadpaal.
Als je de kabel terughangt zit die vaak niet goed vast doordat de vergrendeling niet lekker werkt. En dan dondert de kabel met de stekker op de grond.
Vergelijk: De vergrendeling van de V3 laadpaal is veel beter en de stekker valt daar lang niet zo snel uit.
Het valt mij op dat je bij V4 soms ook de kabel op de grond ziet liggen. Volgens mij tijd voor een re-design van de kabelophanging.
Dat viel mij laatst ook op bij de V4 in Weert, daar lagen er meerdere op de grond. Vroeger betekende dat informeel 'deze is stuk' dacht ik, dus ik toen heb er eentje die niet op de grond lag gekozen.