Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Schijnbaar in Groningen ook werkzaamheden aan de nieuwe SuC.
Lokatie: Google Maps
Wie rijdt er even langs voor een update en foto's ?
Volgens mij wordt dat geen Tesla Groningen / Hoogkerk SuperCharger daar naast de Tango. Die parkeerplaatsen passen niet in het standaard beeld toch? Aan de andere kant van de snelweg bij van der Valk zou ik eerder een Tesla locatie verwachten en dat is daar ook al eerder aangekondigd (sinds jaren). Daar is nog geen activiteit te zien.

PXL_20240322_120721628.jpg
 
Volgens mij wordt dat geen Tesla Groningen / Hoogkerk SuperCharger daar naast de Tango. Die parkeerplaatsen passen niet in het standaard beeld toch? Aan de andere kant van de snelweg bij van der Valk zou ik eerder een Tesla locatie verwachten en dat is daar ook al eerder aangekondigd (sinds jaren). Daar is nog geen activiteit te zien.

View attachment 1030602
Ook gezien de 1 laadzuil(voet) per twee plekken lijkt me dit geen Tesla SuC te worden.
 
Volgens mij wordt dat geen Tesla Groningen / Hoogkerk SuperCharger daar naast de Tango. Die parkeerplaatsen passen niet in het standaard beeld toch? Aan de andere kant van de snelweg bij van der Valk zou ik eerder een Tesla locatie verwachten en dat is daar ook al eerder aangekondigd (sinds jaren). Daar is nog geen activiteit te zien.
Het gekke is, volgens de website komen er 2 sites, maar dat kan niet kloppen volgens mij.


1711119103767.png
 
De beoogde Supercharger bij Van der Valk Hoogkerk is al jaren een belofte. Ook dit jaar staat ie weer op de lijst. Ik begrijp dat alle materialen op voorraad zijn. Daar ligt het niet aan. Het oponthoud blijkt te maken te hebben met, u raadt het al, netcongestie. En die netcongestie is maar zo niet opgelost.

Ook de geprojecteerde SuC bij Van der Valk Spier zou daar last van hebben.
 
  • Like
Reactions: NielsA
Er viel niets te pushen de afgelopen week: niemand te zien. Gisteren zag ik wel dat er iemand bezig was in de installatiekasten, en stond er ook een Tesla geparkeerd bij de stall er direct naast. Mogelijk om e.e.a. te testen?
Zo te zien zijn ze operationeel. @NielsA aan jou de eer om de SuC in te wijden. En dank voor het up to date houden van je mede forumleden!
 

Attachments

  • IMG_8210.jpeg
    IMG_8210.jpeg
    936.9 KB · Views: 8
View attachment 1032407ik zie dat Roosendaal in aanbouw is? Bij de McDonalds en nog wat Horeca
Er komt overigens een mooie update van supercharge.info aan: binnenkort ook informatie over het aantal V2/V3/V4 plugs, of er doorrij opstellingen beschikbaar zijn (voor aanhangers en dergelijke) en nog veel meer.
 
De nieuwe V4's hebben sowieso langere laadkabels. Er is dus geen reden meer om tot op 40cm van de stall te rijden.
Gisteren nog eens in Heusden-Zolder gestopt, daar zijn de biggenruggen ook niet meer te bespeuren. Bij de V4 in Riom (F) waren er 4 maand geleden (dacht ik) ook geen biggenruggen om aan te duiden tot waar je kon rijden. Voor de zekerheid zal ik zondag nog eens kijken in Riom (F) 😁