Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren aan het begin van de avond stonden er zes Tesla's geparkeerd bij de zes 22kW-laders in Amsterdam.
Daarvan stond er slechts één te laden. Dusz... Zullen we afspreken nooit meer over ICE-parkeerders te klagen?

TA2.JPG
TA4.JPG
 
Zag net een paar gastjes in Oosterhout ICE'en. Gok ze rond de 18, haalden hun schouders op en liepen lachend weg.

Sprak ze er in de Mac op aan: 'We zijn zo weg'. Daarop vroeg ik hoe ze het vinden als ik naast de pomp parkeer en hen laat wachten terwijl ik ff ga eten.

Keken mij appelig aan en hadden het licht niet gezien. Beloofden het niet nog een keer te doen.
 
Zag net een paar gastjes in Oosterhout ICE'en. Gok ze rond de 18, haalden hun schouders op en liepen lachend weg.

Sprak ze er in de Mac op aan: 'We zijn zo weg'. Daarop vroeg ik hoe ze het vinden als ik naast de pomp parkeer en hen laat wachten terwijl ik ff ga eten.

Keken mij appelig aan en hadden het licht niet gezien. Beloofden het niet nog een keer te doen.

Vreemde plek om te ICE'n, de SuC ligt ver genoeg weg van de McDonalds. Goed dat je ze erop hebt aangesproken!
 
En misschien werkt dat ook wel het beste: als ze zoals nu door een leeftijdsgenoot worden aangesproken :tongue:

Uhu.. 10 jaar verschil maar!

Maar het laat wel zien hoe makkelijk mensen zijn, eigenlijk aso. Ik parkeerde zelf bij een tankstation ook nooit bij de pomp tenzij ik echt moest tanken.

Was wel weer druk bij Oosterhout, 6 Model S'en in totaal.