De poll maakt overigens ook duidelijk dat het de 8 mondigste zijn die er tegen zijn, maar de rest vrij tevreden is met de TACC.
Jij bent dus ook tegen de TACC want jij hoort zeker bij de 8 mondigsten hier.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De poll maakt overigens ook duidelijk dat het de 8 mondigste zijn die er tegen zijn, maar de rest vrij tevreden is met de TACC.
Alles is relatief. Fleet speed zit vaak recht op de snelheid van het andere verkeer, en ook hier geldt de regel dat je kan afwijken door gas bij te geven.
Als ik geen verkeer voor me heb durf ik dan wel eens wat gas bijgeven, maar met verkeer rondom me boeit het niet want die voorligger gaat vermoedelijk 10km trager dan de fleet speed door de bocht.
Maar goed, ik begrijp dat er sommige mensen nog altijd liever hun mail lezen via een telnet-verbinding en de IMAP commando's in te typen, ipv een app zoals de meeste normale mensen.
Alles is relatief. Fleet speed zit vaak recht op de snelheid van het andere verkeer, en ook hier geldt de regel dat je kan afwijken door gas bij te geven.
Apart from the irritation these cause, there's also the "cry wolf" issue. I pretty much automatically just accelerate every time I get an unwanted braking event, as that overrides it, and this reaction, to hit the accelerator when this happens, is becoming a reflex now. The snag is that there might be one of these events that's a real hazard, when I'm driving at speed on a wider road, and I may just accidentally cancel it because that's just what I do with all the many false alarms.
Overigens maakt het een wereld van verschil wáár je rijdt.
In zo een gevallen horen de bestuurders net meer op te letten dan wij met onze Tesla APDe auto's achter mij zonder TACC / ACC / Collision alert waren gelukkig niet net even een iets anders aan het doen.
Dat vind ik een beetje zoals een heads-up display, de metertjes voor de koelvloeistof en olietemperatuur, lichtschakelaars, en nog verder in het verleden alle metertjes in een stoomlocomotief: allemaal handig als de auto het zelf niet kan.
In realiteit ga je zien dat de gemiddelde automobilist met een auto met een goeie lichtsensor, regensensor en automaat zelden iets aan de instellingen gaat aanpassen. Schakelpaddles hangen er nutteloos bij, regeneratie bijstellen tijdens het rijden doet quasi niemand; gewoon gasgeven en gaan.
Maar goed, ik begrijp dat er sommige mensen nog altijd liever hun mail lezen via een telnet-verbinding en de IMAP commando's in te typen, ipv een app zoals de meeste normale mensen.
Dus sja, CC boeit me niet, en TACC accepteer ik nog voor even omdat ik begrijp dat autopilot nog niet volledig zelfstandig kan rijden en ik dus soms toch nog zelf moet sturen.
De poll maakt overigens ook duidelijk dat het de 8 mondigste zijn die er tegen zijn, maar de rest vrij tevreden is met de TACC. Je zou voor de lol eens een poll moeten doen over tevredenheid van de klantenservice
In zo een gevallen horen de bestuurders net meer op te letten dan wij met onze Tesla AP
kan het artikel zo snel niet terugvinden maar kennelijk maken wij efficiënter gebruik van de capaciteit van de snelweg dan verkeerskundigen theoretisch voor mogelijk houden.
De poll maakt overigens ook duidelijk dat het de 8 mondigste zijn die er tegen zijn, maar de rest vrij tevreden is met de TACC.
Zoek vooral door, dat lijkt me een interessant artikel!
Ik vind de tacc en ap heerlijk en zou echt niet anders meer willen.
Vandaag sinds lange tijd weer eens een phantom brake, laagstaande zon onder een donker viaduct schrok de auto maar even gas op erop en weer verder, verbaas me er eerlijk gezegd over dat andere mensen hier zo van schrikken.
Er is maar 1 ding waar ik me aan irriteer, ik heb de snelheid altijd op +6 staan en dan gaat de snelheid altijd van 106 naar 100 als ik van snelweg wissel, pppfff ik heb dat ding toch zelf op 106 gezet bemoei je er niet mee .
Dus bij snelweg wissel gooi ik tacc er altijd af.
Ik vind de tacc en ap heerlijk en zou echt niet anders meer willen.
Vandaag sinds lange tijd weer eens een phantom brake, laagstaande zon onder een donker viaduct schrok de auto maar even gas op erop en weer verder, verbaas me er eerlijk gezegd over dat andere mensen hier zo van schrikken.
Er is maar 1 ding waar ik me aan irriteer, ik heb de snelheid altijd op +6 staan en dan gaat de snelheid altijd van 106 naar 100 als ik van snelweg wissel, pppfff ik heb dat ding toch zelf op 106 gezet bemoei je er niet mee .
Dus bij snelweg wissel gooi ik tacc er altijd af.
Nou schrikken als bestuurder valt nog wel mee want als bestuurder weet je dat je Tesla het doet. Bij mijn laatste heftige gleed mijn jas van de voorstoel, dus wel een heftige remactie, als passagier had je dat niet leuk gevonden.