You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja en nee: de compact is nodig, maar de meest populaire voertuigtypes in Noord-Amerika, Europa en China is de compacte SUV, en voor VS is de pickup truck ook heel populair.De compact is de eindbaas van het masterplan van Musk. De cybertruck is maar een zijspoortje.
Welke aanleiding heb je hiervoor gezien? Ik heb sowieso sterke bedenkingen bij de snelheid waarmee Tesla werkelijk vooruit gaat. De roadster en Semi zijn aangekondigd in 2017, de cybertruck in 2019. Beiden lijken pas in 2023 in productie te gaan. Als het excuus een tekort aan materialen zou zijn, geldt dit natuurlijk ook voor een compact.Tesla zou deze week wel eens de Compact kunnen gaan aankondigen (of hoe ze hem ook gaan noemen).
Met veel onderdelen die hetzelfde zullen zijn als in de 3/Y, dat maakt de productie eenvoudiger en efficiënter.
Welke aanleiding heb je hiervoor gezien?
Het blijft jammer, we wachten nog even! Maar, alle Cybertruck, semi en roadster bestellingen lopen ook al jaren. Dus misschien 2025 oid aanhouden voor een aankondiging.Voorlopig lijkt dit draadje minimaal een jaartje de mottenballen in te kunnen gaan.
Tijdens de bespreking van de 2021 Q4 cijfers heeft Elon gezegd dat het USD 25k model er dit jaar niet gaat komen.
Het lijkt me een beetje logisch.Voorlopig lijkt dit draadje minimaal een jaartje de mottenballen in te kunnen gaan.
Tijdens de bespreking van de 2021 Q4 cijfers heeft Elon gezegd dat het USD 25k model er dit jaar niet gaat komen.
Wel jammer voor die compacte auto. Staat nog een A1 op de oprit die ik graag vervangen zou zien, model Y (3 idem) vindt mijn vrouw toch echt te groot en is natuurlijk ook best prijzig voor een 'er bij' auto. Daar had mooi die compacte uitvoering met 300-400 km range bijgepast.
Klopt, maar alles wordt dan wel een compromis. Een Renault Zoe is een prettig en goedkoop alternatief, maar haalde recent 0 Euro-NCAP sterren. Een Dacia Spring is financieel nog interessanter, maar zit met 1 ster in dezelfde omgeving als de Zoe.Ik snap dat het voor een aantal mensen vloeken in de kerk is maar....je hoeft natuurlijk geen Tesla te kopen....
Daar heb je helemaal gelijk in en sluit ook helemaal geen ander merk uit. Alleen het gemak en de techniek van de Tesla spreekt mij enorm aan en daarnaast zou ik in ieder geval het prototype gezien willen hebben, voordat ik bijvoorbeeld voor een compact ander model kies.Ik snap dat het voor een aantal mensen vloeken in de kerk is maar....je hoeft natuurlijk geen Tesla te kopen....
Er komt langzaam ook een aanbod interessante Model 3 SR+'en op de tweedehandsmarkt. Of je upgrade zelf naar een Model Y en dan is de 3 de kleinere auto
Ah, als je al een S hebt is een Model 3 een perfect compacte auto.De Y is als tweede auto wat aan de grote kant, maar toegeven het is best een mooie en ruime wagen. Alleen overstappen naar een Y zie ik niet echt als een upgrade vanuit een MS...
Niet alleen dat, de levertermijnen lopen uit. In de 2021 Q3 ERs zei Zach al dat Tesla verrast was van het succes van EV's en hun productie niet kon volgen.Ik heb het nog al gelezen, maar ik twijfel of dit voor Tesla op dit moment echt wel nodig is.
Alle wagens die geproduceerd worden, worden verkocht. Nieuwe producten staan nog op de planning...
Daar hebben ze nog voldoende werk mee. Als er nieuwe fabrieken zouden komen, zijn er eventueel wel mogelijkheden.
Hey is maar wat je tegenzitten noemtZe hebben een kip met gouden eieren. Alles verkopen wat je kunt produceren is zelfs buiten de auto industrie "niet normaal" en 30% marge ook niet. De nieuwe modellen, prima voor ze als dat wat langer duurt, want ook die verkopen ze wel. Flink cash opbouwen, nieuwe fabrieken plannen, lekker doorontwikkelen aan innovaties (robot, FSD, Dojo...) en dan schakelen zodra het nodig is. Ze worden steeds sterker en slagvaardiger.
Als die kon dan ging die morgen de Cybertruck, compact en "alles wat die in z'n hoofd heeft" produceren. Concurrentie mag blij zijn dat het bij Tesla nu ook een beetje tegenzit.