Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Vind ik niet onredelijk als stelling, en zeker geen clickbait. Waar Noels mogelijk ongelijk heeft is op twee punten:
- als groene energie, bijv. gepaard met batterijopslag, echt goedkoper wordt dan fossiele of nucleaire energie, zal de omschakeling snel zijn en maakt dat wél een serieus verschil;
- 200.000 Tesla's maken op zich niets uit maar Tesla is op haar eentje aan 't bewijzen dat EV-rijden leuk is, en M3 gaat de doorbraak zijn die de massa hiervan bewust maakt. En intussen neemt Tesla mee het voortouw in batterijtechnologie voor transport rendabel maken. Als de ganse transportsector inclusief vrachtwagens en boten op batterijen rijdt/vaart, maakt ook dat wél een serieus verschil.


Met clickbait bedoel ik dat hij Tesla erbij sleurt omdat dit aandacht trekt. Zijn stelling is op zich juist maar Tesla op zich is niet relevant of nodig om zijn stelling te maken. Zeker als hij dan verder gaat op basis van veronderstellingen over de individuele keuze met welke energie gereden wordt.
 
WAAROM JIJ NIET DE TESLA 3 KOOPT

Wat een azijnpisser zeg... alsof je je druk moet maken wat de buren van je auto vinden!

of dit dan:

Elon Musk mag dan op een voetstuk gehesen worden, ik zou me schamen als mijn boeken, artikelen en lezingen alleen maar verkocht werden dankzij overheidssubsidie.

Elon Musk probeert tenminste een duurzame wereld na te streven, die geprinte gekapte bomen en lezingen van de auteur zijn puur voor eigen gewin
 
@hans: dit verhaal lezend, ziet het er voor totale transitie niet goed uit voorlopig. Komt nog bij de bizarre staat van laadmogelijkheden. Voor Tesla goed geregeld, maar voor de Leaf's, Zoe's en Ioniqs blijft het voorlopig ingewikkeld. Een wat langere rit in een daarvan doet wat denken aan een langere bromfietsrit op zondag dwars door Nederland in de jaren 70 ... Bijna nergens een pomp open om "peut" te tanken.
 
Bijna vijf ton voor Tesla Model S

? beetje apart bericht, maar er is dus blijkbaar er een op weg naar een miljoen km....
In het artikel zeggen ze dat hij geen twee jaar oud is en dus nog in de fabrieksgarantie zit.
Nou... daar denkt SeC Amsterdam toch heel anders over: na 80000km ben je aan coulance overgeleverd. Dat doen ze netjes maar garantie kun je wel vergeten als het echt ingewikkeld gaat worden.
 
Hoezo onverwacht? Wisten wij allang.:)

Onverwachte voordelen stekkerauto: goedkoop en minder stress.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Goede zet van Royal Haskoning!

(Al had die Royal Haskoning BMW i3 rijder zondag jl toch even stress toen hij de beamer in Dordt aan de suc wilde koppelen.... ;))

Zeker een mooie zet! Leuk nieuwtje dat hier aan gerelateerd is: ik ben per 4 september (tot 22 december) begonnen als stagiair (laatste loodjes studie) bij Arcadis. Ik ga mij bezig houden met het nieuwe mobiliteitsbeleid. Dus als jullie nog tips of ideeën hebben, dan hoor ik het graag (mag per pm, anders wordt @is3 boos ;) )

Als er meer behoefte is om een draadje te maken omtrent mobility as a service (MaaS) en gerelateerde items dan hoor ik het wel.