Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
hun-zijn-nog-dommer-als-ons-taalkwesties-tekstschrijver.jpg
 
Maar je merkt ook meteen dat de lobby van de andere kant betere ingangen heeft blijkbaar. Het verbaast mij nog steeds dat de massa zo goed te beïnvloeden is.
Dat vind ik nou niet zo verbazingwekkend. Kijk maar eens naar reacties op andere items, die vooral te doorgronden zijn met "iets meer" basale vak-kennis (denk aan geneeskunde, IT-technologie, etc.). Meestal is het zo dat degenen, die echt in een onderwerp thuis zijn, het voorzichtigst formuleren. Jonge onervaren "honden" kennen geen onzekerheden, "nitwits" (zoals bv. Buma op het terrein van niet-agrarisch technologie ;);) ) ook niet.
 
Dat vind ik nou niet zo verbazingwekkend. Kijk maar eens naar reacties op andere items, die vooral te doorgronden zijn met "iets meer" basale vak-kennis (denk aan geneeskunde, IT-technologie, etc.). Meestal is het zo dat degenen, die echt in een onderwerp thuis zijn, het voorzichtigst formuleren. Jonge onervaren "honden" kennen geen onzekerheden, "nitwits" (zoals bv. Buma op het terrein van niet-agrarisch technologie ;);) ) ook niet.

Buma weet niet zoveel van wel-agrarische technologie hoor, weet ik toevallig..
 
  • Like
Reactions: nervus
Verrassend dat de ‘traditionele’ media een faire review geeft en uitkomst sta ik volledig achter en is ook mijn Tesla roze bril afweging.

Wat ik ook verrassend vond is dat ze met de S75 een groter bereik halen dan de iPace met 90KWh batterij. Toch de luchtweerstand wat Tesla echt goed voor elkaar heeft.

Ja, het besef begint nu in de media ook door te dringen dat een EV meer is dan een batterij en elektromotor inbouwen. Goede review. Vooral ook keuze tussen traditionele rijder die vooral wil dat het er mooi uitziet en wie de nieuwe techniek wil volgen. Beetje begintijd van de iPhone. En inderdaad, met 17% kleinere batterij dik 25% verder komen is knap. Heeft wel alles gezegd over laadperikelen maar de impact op de praktijk had iets meer benadrukt kunnen worden. Maar het is een goed begin.
 
Ja, het besef begint nu in de media ook door te dringen dat een EV meer is dan een batterij en elektromotor inbouwen. Goede review. Vooral ook keuze tussen traditionele rijder die vooral wil dat het er mooi uitziet en wie de nieuwe techniek wil volgen. Beetje begintijd van de iPhone. En inderdaad, met 17% kleinere batterij dik 25% verder komen is knap. Heeft wel alles gezegd over laadperikelen maar de impact op de praktijk had iets meer benadrukt kunnen worden. Maar het is een goed begin.

dat stukje over chademo-adapter bij Fastned als minpunt van een Tesla was wat vreemd, want niets over het handjevol 100kW CCS laders versus het veel uitgebreidere SuC netwerk. En eigenlijk is de voorgelegde keuze ("traditionele rijder") wat vreemd - belangrijker is hoe je de auto wilt gebruiken (gegeven beperkte range/laadmogelijkheden). Maar verder zaten alle relevante elementen er wel in - complimenten voor Autoweek.
 
Ja, het besef begint nu in de media ook door te dringen dat een EV meer is dan een batterij en elektromotor inbouwen. Goede review. Vooral ook keuze tussen traditionele rijder die vooral wil dat het er mooi uitziet en wie de nieuwe techniek wil volgen. Beetje begintijd van de iPhone. En inderdaad, met 17% kleinere batterij dik 25% verder komen is knap. Heeft wel alles gezegd over laadperikelen maar de impact op de praktijk had iets meer benadrukt kunnen worden. Maar het is een goed begin.
En dan te bedenken dat het om een 5/6 (!) jaar oud model gaat. De voorsprong van Tesla was én is enorm:)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Prima review inderdaad, ik kan me er geheel in vinden. Ik zou nog steeds de S kiezen, maar dat verschil in bouwkwaliteit en interieur is wel echt enorm. Je ziet 't aan alles. Maar zoals hij al zegt; rijden kan hij als de beste. En ver!
Het grappige is dat ik zelf de bouwkwaliteit en interieur issues zie, maar als er iemand bij me instapt dan hoor ik vooral opmerkingen als hoe mooi en vooruitstrevend ze het vinden.