You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ooit een Ford gekocht. Tijdens het verkoopspraatje was de man mijn beste vriend. Toen de auto met foute velgen geleverd werd was ie al wat minder, en bij de eerste onderhoudsbeurt kende ie mij niet meer.Altijd het gevoel gehad dat het van zo'n verkoper valse beleefdheid was.
Met het wassen kreeg je de krassen er gratis bij #goodoldtimes (dus goed dat ze gestopt zijn met wassen)View attachment 490179
En dat bedrag is niet minder geworden toen ze zin gestopt met het wassen van auto's.
De gemiddelde leaserijder (m/v) heeft weinig met autotechniek en al moeite met het wisselen van een kapot lampje
Vind het jammer dat in NL helaas veel van die geldbeluste leaserijdertjes tussen zitten. Doet zoveel af aan de hele goede en bijzondere auto.
En dat bedrag is niet minder geworden toen ze zin gestopt met het wassen van auto's.
Haha. Ik heb de zandbak van mijn kinderen kunnen bijvullen met wat er op dat dak lag.Los van de kosten: alle auto’s worden wel degelijk gewassen nadat ze van de boot komen en voor ze afgeleverd worden. De afhandelaar heeft een wasstraat voor minimaal 400 auto’s per dag En de rest doen ze met de hand. Natuurlijk is het massawerk en vindt je streepjes enz. Maar ze Zijn absoluut schoon.
Ha, sinds de levering in de open lucht plaatsvindt en het constant regent, spoelt dat zand er af. Elk nadeel heb z‘n voordeel.Haha. Ik heb de zandbak van mijn kinderen kunnen bijvullen met wat er op dat dak lag.
Dit was gewoon buiten. Auto was echt vies.Ha, sinds de levering in de open lucht plaatsvindt en het constant regent, spoelt dat zand er af. Elk nadeel heb z‘n voordeel.
Huh, die heb ik net weg gedaan!Waarom zijn alleen ‘leaserijdertjes’ geldbelust als ze een Model 3 leasen? Over kopers kan ik ook zeggen dat het vrekken zijn, want anders zouden ze wel meer geld uitgeven aan een Duitse ICE met dezelfde specs.
Als de gemiddelde leaserijder tegenwoordig zelf het onderhoud van z’n auto doet inclusief revisie van motorblok en versnellingsbak , wellicht (vraag me dan wel af waarom de meeste leasebakken operational lease zijn). Gezien het aantal leasebakken op de weg waarvan de richtingaanwijzer niet werkt zou een zondagmiddagje bladeren in Haynes manual wel nuttig zijn.Ik heb voor de hobby al een aantal motorblokken en versnellingsbakken uit elkaar gehaald. Voor distributieriem en ander onderhoud aan onze IEC ben ik nog nooit naar de garage geweest sinds deze in 2012 nieuw geleverd is. Maar ik vraag me af of ik ooit een defect LED lampje in de Tesla ga vervangen
Wellicht val ik dus ook in de categorie "weinig met autotechniek"
Huh, die heb ik net weg gedaan!
Ik wil namelijk geen ICE meer.
Wel grappig dat je met dit commentaar precies lijkt uit te beelden wat de vorige schrijver nu net bedoelde
Zonder leasemarkt en gekoppelde belastingvoordelen was er geen Tesla Model 3 geweest.
Alsof de ontwikkeling van de Amerikaanse Tesla Model 3 afhankelijk is van de Nederlandse leaserijder...
Nee, maar beschikbaarheid van deze auto in Nederland wel in hoge mate. Je gaat niet een heel distributie en service netwerk opzetten voor die tien man die zo’n auto uit eigen zak betalen. En in andere landen, ook in de VS, is het verkoopsucces ook te verklaren door allerlei subsidies en belastingvoordelen.
Het goede nieuws is dus dat het via de belasting in gang zetten van deze transitie werkt. Heb er ook wel begrip voor dat die voordelen afgebouwd worden naarmate de EVs goedkoper en competitiever worden, al had het tempo van de afbouw van mij wel iets langzamer gemogen. Maar goed, ben ook zo’n gek die zonder al te veel emotie z’n IB aangifte doet, kan Almelo er een verkeerslicht bijkopen.Nee, maar beschikbaarheid van deze auto in Nederland wel in hoge mate. Je gaat niet een heel distributie en service netwerk opzetten voor die tien man die zo’n auto uit eigen zak betalen. En in andere landen, ook in de VS, is het verkoopsucces ook te verklaren door allerlei subsidies en belastingvoordelen.