Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
De media? Hun taak is om zo een verhaal te verifiëren. Dat is nog niet gebeurd.


Nee, dat was vroeger zo...

Nu moet je zorgen dat je de eerste bent zodat je de kliks krijgt. Als je eerst gaat verifiëren ben je zomaar een paar uur later dan de rest en heeft men het al ergens anders gelezen en mis je de kliks.

En wat maakt het ook uit. Als het fake blijkt te zijn doen we nog een keer een leuke kop boven een stukje van vijf minuten tikwerk en hebben we nog meer kliks. Iedereen blij ;)
 
Het kan natuurlijk makkelijk dat de kit die gebruikt wordt om zo’n dak te plakken opraakt, en de robot dat later dan wenselijk opmerkt, resultaat, 1 Tesla met half geplakt dak. Er gebeuren wel gekkere dingen op productielijnen.

Maar, zolang er niet meer bewijs is neem ik het ook met een vaatje zout, dat bericht.
Je gelooft toch niet echt dat men bij het bouwen van de robot straat niet aan dat scenario gedacht is?
 
Natuurlijk is daar aan gedacht, maar ik heb met productielijnen voor bakmachines gewerkt, en geloof me, ook computers maken fouten of zijn net een halve seconde te langzaam, zodat je een stuk dak/gebak hebt zonder lijm/slagroom
 
Wat moeten we met die link? Of denk je dat ik niet geloof dat dat account vrij nieuw is? Ik heb (en had) geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Maar ik vond het ook volstrekt niet interessant of relevant.
Is er ook iemand die het dak teruggevonden heeft? Met een los dak rij je geen dagen rond. En zat hij voor de helft vast ging hij er niet af. Dikke onzin dit verhaal.
 
  • Disagree
Reactions: horta and DutchTM3
Is er ook iemand die het dak teruggevonden heeft? Met een los dak rij je geen dagen rond. En zat hij voor de helft vast ging hij er niet af. Dikke onzin dit verhaal.
De onzin is ondertussen officieel bevestigd blijkbaar Model Y Roof flew off
En terwijl hier heel veel mensen erg defensief reageren in het voordeel van Tesla, moet ik hier aangeven dat er ook gekke dingen gebeuren bij andere merken.
Er heeft een geval in de krant gestaan van een man met een gloednieuwe Renault Megane waarvan de wielophanging vooraan rechts het hazenpad koos. En bij een collega van me is het stuurwiel losgekomen. Wagen was ook gloednieuw.
 
De onzin is ondertussen officieel bevestigd blijkbaar Model Y Roof flew off
Met interesse gelezen, maar in die link vind ik niet een officiële bevestiging dat het onzin is?
Alle mensen die sterke meningen hebben over 'waar/niet waar' moeten gewoon even afwachten wat uit het onderzoek komt dat hierover ongetwijfeld zal worden gedaan.
Daarna mogen diegenen die gelijk hebben zeggen 'zie je wel' en diegenen die niet gelijk hebben het onderzoek in twijfel trekken omdat ze het nog steeds beter denken te weten en/of een duidelijk complot zien.
Speculeren hoort thuis in het Tesla aandelen draadje.
 
Last edited:
20201008_070849.jpg
 
Met interesse gelezen, maar in die link vind ik niet een officiële bevestiging dat het onzin is?
Ik denk eerlijk gezegd dat je het woord "onzin" in de post van @Hippogrief tussen quootjes moet lezen ...

Daarna mogen diegenen die gelijk hebben zeggen ...
Wat is gelijk / ongelijk in deze? Als je een huiszoeking hebt gedaan, dan kan die huiszoeking terecht of niet terecht zijn geweest. Dat hangt niet af van of er wat gevonden werd of niet, dat hangt er van af of er op het moment dat de huiszoeking werd gedaan voldoende aanleiding was om een huiszoeking te rechtvaardigen. Of een persoon vind dat er aanleiding is voor een huiszoeking heeft m.i. deels te maken hoe graag die persoon wil dat er iets gevonden wordt. :)
 
Model Y Roof flew off
Zoals ik dus zei: Occam’s razor. Kunnen sommigen op dit forum nu weer een beetje meer realiteitszin vertonen? Het wordt vermoeiend terwijl het jarenlang hier zo leuk was.
  • Tesla and the Dublin-Amador Plaza Tesla service center did not immediately respond to requests for comment.
Het blijft bij een interview en de status is niet geconfirmeerd door Tesla.

Ook genoeg hints dat ze het zaakje niet vertrouwden, met claims dat de auto scheef zat voor levering, ze tevoren al veel hadden gehoord over scheve Tesla’s en claimen dat Tesla tegen hun had beweerd dat er niks fout was.

Ik vind FUD nog altijd even waarschijnlijk als dat dat dak er effectief is afgevlogen, en ik heb nog geen bewijs gezien naar het ene of andere scenario.
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk