Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
VTM zit helaas niet in ons zenderpakket hier in Nederland, alleen Belgie1, Canvas en Ketnet.
Als je ooit een YouTube ervan zou kunnen maken? Dat zou ik zeer waarderen, om ernaar te kijken.
hier alvast een compilatie;)

dit is de volledige aflevering.
even geduld voordat we te zien zijn;)
we bedinnen pas op 26:46
DPG Media Privacy Gate
 
Last edited:
Het verbaast me nogal dat deze nog niet gedeeld is hier. ;) Model 3 heeft wat nieuwe upgrades gekregen, zo zijn er al enkele van de band gerold en gespot op een vrachtwagentrailer.

Alle upgrades:
Tesla is doing a Model 3 refresh and we've seen it - Electrek

Center console:
First look at Tesla's new center console in 2021 Model 3 refresh - Electrek

Best mooie upgrades, alleen jammer dat deze vorig jaar nog niet beschikbaar waren. :p

Dat “dubbele” glas is misschien wel een interessante...
 
Dat “dubbele” glas is misschien wel een interessante...

Klopt, helpt misschien wat meer met de warmte buiten te houden. In de zomer toch altijd redelijk heet in de auto ondanks dat de ruiten van de mijne al getint zijn. Eens benieuwd wanneer de eerste filmpjes opduiken waar alle upgrades en details wat beter zichtbaar zijn. Als ze nu al van de band rollen en op vrachtwagentrailers zijn gespot lijkt me dat ze toch al vrij snel bij klanten terecht gaan komen.
 
Klopt, helpt misschien wat meer met de warmte buiten te houden. In de zomer toch altijd redelijk heet in de auto ondanks dat de ruiten van de mijne al getint zijn. Eens benieuwd wanneer de eerste filmpjes opduiken waar alle upgrades en details wat beter zichtbaar zijn. Als ze nu al van de band rollen en op vrachtwagentrailers zijn gespot lijkt me dat ze toch al vrij snel bij klanten terecht gaan komen.

Ik ga er van uit dat het dubbel glas vooral akoestisch een voordeel zal zijn. Bjorn Nyland vind het een meerwaarde in de Taycan/e-tron(?).
 
Klopt, helpt misschien wat meer met de warmte buiten te houden. In de zomer toch altijd redelijk heet in de auto ondanks dat de ruiten van de mijne al getint zijn. Eens benieuwd wanneer de eerste filmpjes opduiken waar alle upgrades en details wat beter zichtbaar zijn. Als ze nu al van de band rollen en op vrachtwagentrailers zijn gespot lijkt me dat ze toch al vrij snel bij klanten terecht gaan komen.
Dubbelglas in de auto is niet hetzelfde als dubbelglas in huis. Het is gelaagd glas. Dus een laminaat van twee lagen glas met een kunststof folie ertussen. Dit werkt wel geluiddempend maar niet isolerend. En je Life-hammer mag je weggooien. Extra voordeel is de inbraakwerende kwaliteit. De huidige voorruit zal ook nu al gelaagd zijn.
 
Monday Note: Musk Exaggerations Will Catch up With Him. Or Not.
Elon Musk repeatedly promises the moon and repeatedly misses schedules with little impact on Tesla’s health. Will his words catch up with him someday, or did we gave him permanent license to promise whatever he wants without consequences?

zie verder: link

(Ook interessant vond ik de recente EV-serie daar met ex-Tesla engineer Philippe Chain, zie hier deel 1)
 
Last edited: