Haha, ook tov de vloer. Links kun je je voet best ‘hoog‘ in de wagen zetten (wat ik dan ook zeker doe). Jij bent ook van S naar Y gegaan toch? Hoe ervaar jij de zitpositie?Gelukkig heb je die bijna niet nodig.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ook tov de vloer. Links kun je je voet best ‘hoog‘ in de wagen zetten (wat ik dan ook zeker doe). Jij bent ook van S naar Y gegaan toch? Hoe ervaar jij de zitpositie?Gelukkig heb je die bijna niet nodig.
Ik heb inderdaad ook moeilijkheden. Momenteel zelfs last van mijn rug. Heb ik welHaha, ook tov de vloer. Links kun je je voet best ‘hoog‘ in de wagen zetten (wat ik dan ook zeker doe). Jij bent ook van S naar Y gegaan toch? Hoe ervaar jij de zitpositie?
off topic: hoe kun je zo nog relaxed rijden?? CC zonder AP blijft toch ideaal wat mij betreft....De rechtervoet bijna constant boven de pedaal houden om op onvolmaaktheden van de AP te kunnen anticiperen...
Door hoger te zitten kan je je benen net beter strekken ...Ik snap hem op zich wel, al is het denk ik vooral de hoek tov pedalen. 1 van de nadelen van de Y tov. S die ik zelf ervaar is precies dit, de zithouding. Mijn benen zitten lang niet zo lekker in de Y, meer in een hoek. Daardoor wat druk punten in de benen die ik in de S niet had. In de S waren ze meer gestrekt. Een collega die ook uit een S komt had precies hetzelfde. Ben zelf 1,90.
Overigens met langere ritten gelukkig geen last van, net terug uit Denemarken.
Nou, met CC zonder AP durf ik mijn ogen niet dicht doenoff topic: hoe kun je zo nog relaxed rijden?? CC zonder AP blijft toch ideaal wat mij betreft.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.Door hoger te zitten kan je je benen net beter strekken ...
Ideale rijpositie zou moeten zijn dat je beide polsen op de bovenkant van je stuur kan leggen, en er tussen het dak en je hoofd een opgebalde vuist past. Verder natuurlijk niet gaan liggen in je auto, de rugleuning moet wel wat recht staan.
Je kan perfect zitten in een Y, maar als je van het dashboard van een S komt, zal het wel aanvoelen alsof je in een pausmobiel zit.
Heb diverse trainingen gehad over zithouding en inderdaad nog nooit met gestrekte benen in een auto gezeten. Menigeen vindt mijn houding te rechtop en te kort bij het stuur, maar dat is juist zoals het hoort.De ene is een lage sportberline, de andere een SUV met de stoelen op een verhoging gemonteerd. Logisch dat je niet dezelfde zitpositie zal vinden.
Een goeie zithouding in een auto vereist dat je knieën altijd gebogen zijn. Met gestrekte benen in je auto is in alle vormen een slecht idee, want dan zit je te ver van je pedalen en voetsteun om voldoende remkracht te ontwikkelen of jezelf tussen voetsteun en zitleuning vast te zetten.
Maar dat alles lees je niet in de pers!!!!!!
Die begrijp ik niet. Zonder AP is het toch net minder relax dan met.off topic: hoe kun je zo nog relaxed rijden?? CC zonder AP blijft toch ideaal wat mij betreft.
Als je CC wilt moet je tegenwoordig een tweedehands auto kopen want alle nieuwe auto’s in europa moet adaptive cruisecontrol hebben.off topic: hoe kun je zo nog relaxed rijden?? CC zonder AP blijft toch ideaal wat mij betreft.
Ik rij liefst zoveel mogelijk met AP dat is veel relaxer. Voor mij is zonder AP rijden tegenwoordig een no-go.off topic: hoe kun je zo nog relaxed rijden?? CC zonder AP blijft toch ideaal wat mij betreft.
off topic: hoe kun je zo nog relaxed rijden?? CC zonder AP blijft toch ideaal wat mij betreft.
+1Ik rij liefst zoveel mogelijk met AP dat is veel relaxer. Voor mij is zonder AP rijden tegenwoordig een no-go.
Moest denken aan dit vergelijk tussen een M3 en een ID.5 van een forumlid uit maart van dit jaar. Op basis daarvan denk ik dat als je echt een Tesla M3 of MY rijdt (en niet enkel voor een review een paar rondjes doet) en kent, de ID.5 niet de voorkeur krijgt.Ik vind het ook een heel eerlijk vergelijk, hij benoemt keurig alle voor- en nadelen van elke auto.
had ik deze middag hier gepost.Groundbreaking van de "Tesla Lithium raffinaderij fabriek" door Elon himself.
Prachtig uitgevoerde CyberTruck, met schop aan de zijkant.
De aktie begint op 20:00 (voor als je de toespraken wilt overslaan); wel eerst het begin bekijken (entree in Texas stijl):
Die post was van mij….Moest denken aan dit vergelijk tussen een M3 en een ID.5 van een forumlid uit maart van dit jaar. Op basis daarvan denk ik dat als je echt een Tesla M3 of MY rijdt (en niet enkel voor een review een paar rondjes doet) en kent, de ID.5 niet de voorkeur krijgt.
Inderdaad. De auteur heeft zelf een Model 3 sinds eind 2019. Dus hij heeft behoorlijk wat eigen ervaring en kan daarom goed duiden waarom de Y zoveel beter is dan alle concurrenten.Ik vind het ook een heel eerlijk vergelijk, hij benoemt keurig alle voor- en nadelen van elke auto.