Dikkie Dik
If gets hard, use hammer
Auke Hoekstra fileert NRC op Twitter.
“Oude en achterhaalde cijfers”.
“Oude en achterhaalde cijfers”.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Huh…. waar staat Mercedes?Wel niet in Benelux nieuws maar toch opvallend dat tesla in Duitsland hoog in de hufterlijst staat wat betreft zware overtredingen
View attachment 932714Punkte in Flensburg: Marken-/Modelle-Ranking | autozeitung.de
Unter welchen Marken und Modellen finden sich die Fahrer:innen mit den meisten Punkten in Flensburg? Dieses Ranking gibt die Antwort!www.autozeitung.de
In de modellen lijst staat de CLK op vijf.Huh…. waar staat Mercedes?
IK vind de hufterlijst naam een beetje overdreven. Ik had/heb ook punten gespaard in Flensburg. (ik weet niet zeker of ze allemaal al weer vergeten zijn) Allemaal op meerbaans snelwegen waar er plotseling een snelheids beperking is. Met 20 km/uur te hard spaar je al voor een fiets.Wel niet in Benelux nieuws maar toch opvallend dat tesla in Duitsland hoog in de hufterlijst staat wat betreft zware overtredingen
View attachment 932714Punkte in Flensburg: Marken-/Modelle-Ranking | autozeitung.de
Unter welchen Marken und Modellen finden sich die Fahrer:innen mit den meisten Punkten in Flensburg? Dieses Ranking gibt die Antwort!www.autozeitung.de
Je zou verschieten. Ooit gehoord van de kooi van Faraday? Signaalblokkers? Rechterspiegel demonteren en de antenne is weg.Hoe ver denk je te komen met een auto die je altijd en overal op afstand kunt volgen en aansturen?
het probleem is dat je vast zit aan de laadkabel.Video Man shot dead at Tesla charging station in Colorado Man shot dead at Tesla charging station in Colorado
Zijn erfenis gaat op aan idle fees..
Ik vind het ook een heel eerlijk vergelijk, hij benoemt keurig alle voor- en nadelen van elke auto.
Ook in de praktijk kan je niet om de MY heen…. Best een nette objectieve test naar mijn beeld.
Dankzij het lage zwaartepunt klapt die trailer niet om?Truck vol met Model Y's krijgt klapband...
Ik vond zijn opmerkingen over de zit in de auto nergens op slaan. Hij wilde liever de zitting nog lager afstellen, terwijl hij volgens mij niet enorm lang is. Het is een ander type auto dan een model 3 met dito zit, maar heb nog niemand gehoord die vond dat de stoelen niet laag genoeg konden. Zelfs met mijn 2 meter lengte heb ik de stoelen niet op de laagste stand staan en waardeer juist de zithouding ten opzichte van mijn vorige model s.Ik vind het ook een heel eerlijk vergelijk, hij benoemt keurig alle voor- en nadelen van elke auto.
Ik denk dat het een combinatie is van de lage voorruit en de hogere zit. Ik weet nog dat ik de stoel ook wat lager wilde zetten tijdens de eerste proefrit en dat dit niet lukte, dus dan hoor je het nu dus voor het eerst van iemand.Ik vond zijn opmerkingen over de zit in de auto nergens op slaan. Hij wilde liever de zitting nog lager afstellen, terwijl hij volgens mij niet enorm lang is. Het is een ander type auto dan een model 3 met dito zit, maar heb nog niemand gehoord die vond dat de stoelen niet laag genoeg konden. Zelfs met mijn 2 meter lengte heb ik de stoelen niet op de laagste stand staan en waardeer juist de zithouding ten opzichte van mijn vorige model s.
Vooruit, dan is dit nu de 2e keer. Maar blijft voor mij een vreemde gedacht. Je past de stoel aan opdat je een goede zitpositie hebt. En als je de model 3 gewend bent kan ik me nog voorstellen dat je uit gewoonte deze wat lager instelt. Maar juist bij een meer MPV achtig voertuig, met fors meer hoofdruimte, kies je voor een stoel positie waarbij je wat hoger zit. Ook het stuur stel je daarna vervolgens wat hoger in.Ik denk dat het een combinatie is van de lage voorruit en de hogere zit. Ik weet nog dat ik de stoel ook wat lager wilde zetten tijdens de eerste proefrit en dat dit niet lukte, dus dan hoor je het nu dus voor het eerst van iemand.
Als ex Land Rover Driving instructeur weet ik dat de zitpositie afhankelijk is van het type persoon. De Disco 3/4 en de Range Rover sport komen technisch en qua maatvoering redelijk overeen. Toch gaat iemand die een RR sport komt meer in de auto liggen dan diegene die in die tijd een Disco 3/4 kocht.Vooruit, dan is dit nu de 2e keer. Maar blijft voor mij een vreemde gedacht. Je past de stoel aan opdat je een goede zitpositie hebt. En als je de model 3 gewend bent kan ik me nog voorstellen dat je uit gewoonte deze wat lager instelt. Maar juist bij een meer MPV achtig voertuig, met fors meer hoofdruimte, kies je voor een stoel positie waarbij je wat hoger zit. Ook het stuur stel je daarna vervolgens wat hoger in.
Ik snap hem op zich wel, al is het denk ik vooral de hoek tov pedalen. 1 van de nadelen van de Y tov. S die ik zelf ervaar is precies dit, de zithouding. Mijn benen zitten lang niet zo lekker in de Y, meer in een hoek. Daardoor wat druk punten in de benen die ik in de S niet had. In de S waren ze meer gestrekt. Een collega die ook uit een S komt had precies hetzelfde. Ben zelf 1,90.Ik vond zijn opmerkingen over de zit in de auto nergens op slaan. Hij wilde liever de zitting nog lager afstellen, terwijl hij volgens mij niet enorm lang is. Het is een ander type auto dan een model 3 met dito zit, maar heb nog niemand gehoord die vond dat de stoelen niet laag genoeg konden. Zelfs met mijn 2 meter lengte heb ik de stoelen niet op de laagste stand staan en waardeer juist de zithouding ten opzichte van mijn vorige model s.
Gelukkig heb je die bijna niet nodig.vooral de hoek tov pedalen.