You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vermoedt het verhaal van iemand die het verschil tussen vermogen in kW en de accucapaciteit in kWh niet helder heeft. Die taxis van de Bios groep waren zeker beperkt in hun vermogen, hoewel ik 55 kW wel erg weinig vind. Maar ze hadden gewoon 85 kWh aan accucapaciteit.Omdat ik relatief dicht bij Schiphol woon heb ik de afgelopen jaren nogal eens gebruik gemaakt van Schiphol Tesla taxis, en ook van Taxi Electric. En regelmatig praatje gemaakt met ladende chauffeurs. Dat ging altijd over hoe ze het ervaren. En inderdaad: topsnelheid en acceleratie werd afgeknepen. Beperkte range? broodje aap verhaal.
Terwijl dit toch de stretched limo S lijkt te zijn!Onweer en zware regenval zet straten blank
een foto van een model S in noodweer, zonder één woord over de model S. We gaan erop vooruit.
Kan maar het is ook gewoon een bericht over Tesla dat over veel meer gaat dan alleen de koers.Interesssant! , maar misschien iets voor het draadje Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen ?
... maar, maar wat doet ie bij een Shell-pomp??Onweer en zware regenval zet straten blank
een foto van een model S in noodweer, zonder één woord over de model S. We gaan erop vooruit.
Weet je, dat lijkt me voor taxibedrijven niet zo abnormaal dat je beperkt qua vermogen. Tenslotte is zo een Model S een auto met 416pk. Geef dat mee aan eender welke taxichauffeur en ze gaan dat vermogen wel eens proberen.Ik vermoedt het verhaal van iemand die het verschil tussen vermogen in kW en de accucapaciteit in kWh niet helder heeft. Die taxis van de Bios groep waren zeker beperkt in hun vermogen, hoewel ik 55 kW wel erg weinig vind. Maar ze hadden gewoon 85 kWh aan accucapaciteit.
Is het niet een Hesla ? Uit de uitlaat komt alleen (een beetje veel) water... maar, maar wat doet ie bij een Shell-pomp??
Ik vraag me af hoeveel auto's van dit model er uberhaupt verkocht zijn in Engeland.
"Aan de andere kant van het spectrum bevindt zich de Amerikaanse, elektrische autobouwer Tesla, die met een betrouwbaarheidsscore van 57,3 procent verreweg de slechtste score haalde. Land Rover werd één na laatste met een score van 76,5 procent voor de betrouwbaarheid van auto's tussen de een en vier jaar oud. Stalgenoot Jaguar scoort nauwelijks beter."
Ben wel heel nieuwsgierig hoe die betrouwbaarheidsscore is berekend.
2018 What Car Reliability Survey
"This is the first year we’ve had enough data to include Tesla in our table. But it’s bad news, because the American firm recorded by far the lowest overall score, while its Model S sits at the bottom of the EV class with 50.9%."
Nergens data over deze score te vinden.
Het zal best waar zijn dat ongeveer de helft van de Models S in het eerste jaar een keer een mankement heeft gehad. Daar had ik al rekening mee gehouden in 2015, en ik ben vaak teruggeweest (x maal) en afgesleept (3x). Dit jaar rij ik overigens geheel klachtenvrij!
Het grote publiek ziet Tesla toch al niet zitten na jaren van FUD door de pers en oude industrie. Best ignored.
Het zal best waar zijn dat ongeveer de helft van de Models S in het eerste jaar een keer een mankement heeft gehad. Daar had ik al rekening mee gehouden in 2015, en ik ben vaak teruggeweest (x maal) en afgesleept (3x).
Rijdt 'ie nu dat tankstation op?Onweer en zware regenval zet straten blank
een foto van een model S in noodweer, zonder één woord over de model S. We gaan erop vooruit.
Onweer en zware regenval zet straten blank
een foto van een model S in noodweer, zonder één woord over de model S. We gaan erop vooruit.
Volgens mij ben ik één maal gestrand door technische problemen met onze eerste MS. Ik vind 1 maal gestrand met 370.000km niet slecht, de meeste ICE's zullen vaker stranden denk ik.Ik ga er ook vanuit dat er wat mankementjes in de afwerking zijn en een paar keer terug zal moeten. Met die instelling kan dat enkel meevallen.
Ik hoop wel dat de betrouwbaarheid beter is geworden. Stil staan lijkt me wel erg vervelend, evenals problemen met de verlichting of de batterij die vervangen moet worden en dat valt dan ook echt onder de noemer "reliability". Zou echt 45% van de geleverde auto's dergelijke problemen hebben gehad? Ik hoop op beter weer als mijn MS deze maand geleverd gaat worden!