Er is hier miscommunicatie. Het is geen radardetectie maar ultrasoon. Dat is toch nog een andere frequentie ;-)
Het is zelfs een heel andere methode... van elektromagnetisch naar geluid.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er is hier miscommunicatie. Het is geen radardetectie maar ultrasoon. Dat is toch nog een andere frequentie ;-)
Joh, daarop vertrouwt de hele Cubaanse defensie!Er is hier miscommunicatie. Het is geen radardetectie maar ultrasoon. Dat is toch nog een andere frequentie ;-)
Euh heren: https://electrek.co/2019/01/08/tesla-crash-robot-pr-stunt-media/
spoiler: View attachment 367498
Dat stuk touw is echt lachen
Vraagje: heeft een Teslabezitter na 5 jaar genoten te hebben van de subsidievoordelen niet een soort van 'morele verplichting' om zijn best te doen die auto voor Nederland te behouden (trachten te verkopen aan een particulier of naar prive, etc. ofwel trachten uitvoer te voorkomen?
Gelijk destijds van Mitsubishi Outlander eigenaren verwacht mocht worden zo veel mogelijk op stroom te rijden?
Tesla’s en andere dure elektrische auto’s worden massaal in het buitenland gedumpt als de eigenaar er hier na vijf jaar geen belastingvoordeel meer voor krijgt. De vele miljoenen aan subsidie die de overheid geeft om het Nederlandse wagenpark te vergroenen, hebben dus maar beperkt effect.
Subsidie voor Tesla gaat de grens over
Wel een beetje bijzonder dat de baas van MisterGreen Electric lease een beetje meehuilt met de wolven in het bos. Hij werkt graag mee aan een snelle "doorvoer' van deze auto's, toch.Vraagje: heeft een Teslabezitter na 5 jaar genoten te hebben van de subsidievoordelen niet een soort van 'morele verplichting' om zijn best te doen die auto voor Nederland te behouden (trachten te verkopen aan een particulier of naar prive, etc. ofwel trachten uitvoer te voorkomen?
Gelijk destijds van Mitsubishi Outlander eigenaren verwacht mocht worden zo veel mogelijk op stroom te rijden?
Tesla’s en andere dure elektrische auto’s worden massaal in het buitenland gedumpt als de eigenaar er hier na vijf jaar geen belastingvoordeel meer voor krijgt. De vele miljoenen aan subsidie die de overheid geeft om het Nederlandse wagenpark te vergroenen, hebben dus maar beperkt effect.
Subsidie voor Tesla gaat de grens over
Vraagje: heeft een Teslabezitter na 5 jaar genoten te hebben van de subsidievoordelen niet een soort van 'morele verplichting' om zijn best te doen die auto voor Nederland te behouden (trachten te verkopen aan een particulier of naar prive, etc. ofwel trachten uitvoer te voorkomen?
Gelijk destijds van Mitsubishi Outlander eigenaren verwacht mocht worden zo veel mogelijk op stroom te rijden?
Tesla’s en andere dure elektrische auto’s worden massaal in het buitenland gedumpt als de eigenaar er hier na vijf jaar geen belastingvoordeel meer voor krijgt. De vele miljoenen aan subsidie die de overheid geeft om het Nederlandse wagenpark te vergroenen, hebben dus maar beperkt effect.
Subsidie voor Tesla gaat de grens over
Iets met een roadster 2, raketten en vliegenBij het plaatsen van links is het goed om even aan te geven waar het over gaat. Niet iedereen klikt graag op een onbekende link
En hop, een aantal posts over AP en FSD is automatisch naar het juiste draadje gereden: Autopilot
En verder denk ik echt dat in Europa regelgeving een niet te onderschatten probleem is om zelfs nu level 2 te implementeren. Summon is buiten de VS al gehandicapt net omwille van reglementering.
Helaas verkeerd verplaatst! Het ging om het nieuwsbericht dat Tesla zich verschuilt achter regelgeving terwijl dit niet van toepassing is.
Ja hoor, deze redacteur heeft echt een uren naast een paal staan wachten?Een snellaadpaal is een zegen als je een paar keer aan een gewone laadpaal uren hebt staan wachten.
Hoezo is dat onbekend? Er zijn al zat praktijkvoorbeelden. Hij doet net alsof EV's compleet nieuw (en dus eng) zijn.De ’brandstofkosten’ zijn weliswaar lager, maar je afschrijving is nog onbekend en niemand weet nog goed wat de onderhoudskosten en levensduur van de accu nu echt zullen zijn
Elektrische auto moet bij je levenspatroon passenBovendien moet je weten dat het bereik op een volle accu in de winter fors lager is en dat je vrijwillig 100 in plaats van de toegestane 130 km/h moet gaan rijden en dan nog haal je het door de fabriek opgegeven bereik vaak niet. Laat u dus niet gek maken en onderzoek zelf of een elektrische auto echt bij úw levenspatroon past.
Zo, varkentje weer gewassen. Dat EV rijden wordt nooit wat!Ondertussen heb ik talloze mensen gesproken die het I-Pace nieuws (over de tegenvallende range) hebben gelezen/gehoord en nu veronderstellen dat dat met alle EV's zo is (wat nog verergerd wordt omdat de NEDC-range nog vaak wordt gebruikt)
Jaguar zit nu wel een beetje met de handen in het haar, want de I-Pace is het best verkopende model in hun gamma.