Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
2019, met EAP op 30/1 besteld 4/3 geleverd, dus ik krijg alles gratis.

Edit, dus alleen als je geen EAP hebt besteld krijg je AP. Daar zal de verwarring wel zitten, maar je schrijft dat je EAP hebt en dat wordt dan vanzelf FSD.

Volgens het schema krijg ik niet het gehele fsd pakket maar een deel ervan(D)

Zou mooi zijn geheel fsd met HW 3.0 te krijgen maar dat geloof ik niet.
 
7D569B8D-FB00-4903-A729-5DED52F3BF45.png
Geleverd midden februari met EAP, dus misschien wel ja... Het is erg onduidelijk. Geen communicatie van Tesla ontvangen.
Heel duidelijk
 
  • Like
Reactions: Maurice1

Hmm, zitten wel wat onjuistheden in het filmpje. Zijn verhaal over de 2 motoren klopt niet. Hij geeft aan dat voorin de motor van de S en X ligt en achterin de goedkopere conventionele motor. De motor van de S en X is juist de goedkopere conventionele AC inductie motor. De permanent magnet motor is juist 'nieuw' en wat duurder. Eigenlijk precies andersom t.o.v. wat hij zegt.

Ook geeft hij aan dat Superchargen "nefast" (wat wel "funest" in Nederlands zal zijn) is. Dat is op z'n minst discutabel.

Ook het laadvermogen kun je wat vraagtekens bij zetten. Ik weet niet helemaal hoe het zit in Belgie, maar volgens mij zijn openbare laadpalen in Belgie veelal ook gewoon 3-fasen? Dan zit je al op 11 kW, toch 30% meer dan wat hij aangeeft.
 
Hmm, zitten wel wat onjuistheden in het filmpje. Zijn verhaal over de 2 motoren klopt niet. Hij geeft aan dat voorin de motor van de S en X ligt en achterin de goedkopere conventionele motor. De motor van de S en X is juist de goedkopere conventionele AC inductie motor. De permanent magnet motor is juist 'nieuw' en wat duurder. Eigenlijk precies andersom t.o.v. wat hij zegt.

Ook geeft hij aan dat Superchargen "nefast" (wat wel "funest" in Nederlands zal zijn) is. Dat is op z'n minst discutabel.

Ook het laadvermogen kun je wat vraagtekens bij zetten. Ik weet niet helemaal hoe het zit in Belgie, maar volgens mij zijn openbare laadpalen in Belgie veelal ook gewoon 3-fasen? Dan zit je al op 11 kW, toch 30% meer dan wat hij aangeeft.
Zelfs tot 22kW vaak.