Toch een klein verschil tussen leasen op de zaak, salariswagen of prive aankopen, meen ik te mogen geloven....prive doet 60k met btw (te betalen van een loon dat al belast werd) enz pijn. Als je dit als kost zonder btw kan afschrijven .....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch een klein verschil tussen leasen op de zaak, salariswagen of prive aankopen, meen ik te mogen geloven....prive doet 60k met btw (te betalen van een loon dat al belast werd) enz pijn. Als je dit als kost zonder btw kan afschrijven .....
Ja, daar heb je wel een puntje. Steeds als ik in mijn geldpakhuis kijk zie ik de vloer glimmen en dat doet zeker pijn...
Voor de verandering eens een lekker positief artikel over Tesla, met filmpje, over het uitleveren op de Koopman Car Terminal.
Privacy settings
Uiteraard zit daar een verschil in. Maar het ging denk ik niet zozeer om het verschil tussen kopen en leasen maar om het verschil tussen kopers en leasers. Leasers werden namelijk eerder weggezet als geldbeluste vrekken ....Toch een klein verschil tussen leasen op de zaak, salariswagen of prive aankopen, meen ik te mogen geloven....prive doet 60k met btw (te betalen van een loon dat al belast werd) enz pijn. Als je dit als kost zonder btw kan afschrijven .....
Haha. Ze hebben wel een klein detail gemist bij de zijruiten ....Privacy settings
Patserbak in Rusland gespot
Heb het filmpje bekeken: indrukwekkend en allicht de enige manier om zoveel auto's in een ijltempo af te leveren. Organisatorisch geoptimaliseerd.Voor de verandering eens een lekker positief artikel over Tesla, met filmpje, over het uitleveren op de Koopman Car Terminal.
Privacy settings
Heb het filmpje bekeken: indrukwekkend en allicht de enige manier om zoveel auto's in een ijltempo af te leveren. Organisatorisch geoptimaliseerd.
Maar anderzijds aanvaarden de mensen dat rondlopen op een druilerige parking met een papiertje in de hand op zoek naar de juiste auto toch alleen maar omdat het anders niet meer lukt in 2019 en het hen veel geld zou kosten. Daar maakt Tesla misbruik van. Een klepje bijstellen lukt nog net, maar ernstigere problemen maken dat je nadien weken later moet langsgaan in een SEC en mag je blij zijn dat ze de gebreken op dat moment niet betwisten.
En dan op het einde de man met de chantage met de SR+ die niet meer leverbaar is... dat is toch niet erg netjes.
Een fan neemt het blijkbaar allemaal op de koop toe, maar objectief beschouwd getuigt het van weinig respect voor de klant en komt het pretentieus over: je mag blij zijn dat je bij ons je auto mag kopen.
Ja, en?
Ik vind het ook geen mooi weer.
In vele landelijke kranten (/websites) een reportage over de efficiëntie logistiek. En over hoe de klanten daar mee omgaan.
Een enorme logistieke uitdaging: zo werkt Tesla aan een ‘afleverrecord’
Voor de laagste prijs? Voor de laagste bijtelling, bedoelen ze. Die korting / service komt van de fiscus, niet van Tesla. Tesla hanteert gewoon de gebruikelijke prijzen en zelfs ook de gebruikelijke afleverkosten (ondanks dat er flink op transport bespaard wordt).De korting is de service. Uit het artikel:
,,...het overgrote deel van de mensen die vandaag naar Amsterdam zijn afgereisd, bekijkt het zakelijk en komt zelf ook niet voor een theekransje. Een gevoel van opwinding overheerst: deze mensen hebben voor de laagst mogelijke prijs één van de meest gewilde elektrische auto’s van het moment op de kop getikt en zitten de komende jaren voor een dubbeltje op de eerste rang.”
Gezien de concurrentie gewoon vlakaf zegt "kom maar in 2020 langs", vind ik het dan nog meevallen.je mag blij zijn dat je bij ons je auto mag kopen.
De drukte in Amsterdam heeft denk ik niet veel met onze bijtelling te maken, maar alles met de kwartaal / jaarcijfers van Tesla. Anders moet iemand mij eens verklaren waarom het de laatste dagen van maart, juni en september ook al zo'n gekkenhuis was.
Sure. Maar daarmee is nog niet gezegd dat Tesla zich (me4de) heeft laten leiden door het belang van ons als rijders. Als er alleen een belang aan onze kant zou zijn geweest, dan hadden er denk ik heel wat minder auto's op de kade gestaan.Het is deze maand een gezamenlijk belang van Tesla en de kopers. Aan het einde van de vorige kwartalen was het vooral in het belang van Tesla.
Er is een belang bij Tesla om per kwartaal veel auto's te verkopen. Er is een belang in Nederland om voor 1/1/2020 te leveren. Kijk eens aan, jullie vinden mekaar!Sure. Maar daarmee is nog niet gezegd dat Tesla zich (me4de) heeft laten leiden door het belang van ons als rijders. Als er alleen een belang aan onze kant zou zijn geweest, dan hadden er denk ik heel wat minder auto's op de kade gestaan.
De concurrentie heeft inderdaad een belang bij de opmerking: "kom maar in 2020 langs".... de concurrentie gewoon vlakaf zegt "kom maar in 2020 langs", vind ik het dan nog meevallen
En dat getuigt van nog minder respect voor de klant dan Tesla, en nog minder respect voor ons alle.getuigt het van weinig respect voor de klant
Heb het filmpje bekeken: indrukwekkend en allicht de enige manier om zoveel auto's in een ijltempo af te leveren. Organisatorisch geoptimaliseerd.
Maar anderzijds aanvaarden de mensen dat rondlopen op een druilerige parking met een papiertje in de hand op zoek naar de juiste auto toch alleen maar omdat het anders niet meer lukt in 2019 en het hen veel geld zou kosten. Daar maakt Tesla misbruik van. Een klepje bijstellen lukt nog net, maar ernstigere problemen maken dat je nadien weken later moet langsgaan in een SEC en mag je blij zijn dat ze de gebreken op dat moment niet betwisten.
En dan op het einde de man met de chantage met de SR+ die niet meer leverbaar is... dat is toch niet erg netjes.
Een fan neemt het blijkbaar allemaal op de koop toe, maar objectief beschouwd getuigt het van weinig respect voor de klant en komt het pretentieus over: je mag blij zijn dat je bij ons je auto mag kopen.
HO ho als je naar Duitsland wil, is er geen probleem!of je kiest een Audi waarmee je niet verder komt dan een rondje om de kerk