Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nooit in een Renault Zoe gereden maar als er 1 ding is waar ik mij aan irriteer in de Model 3 is het het windgeruis.

Sowieso zijn ze stiller geworden vanaf halverwege 2019 (bouwjaar, het is geen OTA natuurlijk). Ik heb een M3 van maart en ik vind de auto gewoon stil. Het is meer dat het ontbreken van een herriemaker voorin (of achterin, waar een motor eigenlijk hoort ;)) maakt dat je andere geluiden gaat horen.
 
Haha, ik ben armoedzaaier hoor, ik heb geen D ... (ik wist trouwen niet dat je een X ook als 60 kon krijgen, daar word je denk ik helemaal niet blij van..)
Ik tagde je inderdaad eerst in (daxht dat jouw dief was stilgevallen) maar editte (?) je snel weer weg toen ik die spoilert zag: een X inderdaad. Met een fake badge, want wis en drie is er nooit een 60 x geweest.
 
  • Like
Reactions: one-ten
Er schijnt zelfs een X 010D rond te rijden 010.jpg
 
Wat denk je zelf?

Ter referentie, ik heb met mijn Model X meer dan 9013kWh geladen waarvan 7302kWh aan Tesla Superchargers, en dat ding tikt nog altijd 142kW aan aan de Supercharger.

Qua capaciteit zegt Teslafi dat ik tot 100000km nauwelijks capaciteitsverlies had. Pas recent is dat in mekaar gedoken maar ik vermoed dat dat ook aan mijn veranderende laadgewoonte ligt (met enkel nog AC laden) of aan een recente software update. Maar uit mijn rijervaringen (tot net voor de Corona maatregelen dagelijks +200km per dag) viel me niks op.

View attachment 526102

Mooi degradatie grafiekje bij jou tot 100.000km althans maar helaas voor velen is dit een ander verhaal. Ik zit op 25k en heb al 3% degradatie.


Daarnaast is heb bekend dat velen met een 100 pack ook gecapped worden zoals b.v. Steeven Peters. Het feit dat jij kennelijk niet gecapped werd houd niet in dat de rest het ook niet wordt gecapped. Sterker, Tesla geeft zelfs als antwoord charge capping plaatsvind maar geeft helaas geen details wanneer en waarom.