Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Privacy settings

Altijd sensatie gezocht met het woord "tesla" bij nieuws artikelen...ipv "auto vloog uit bocht etc" o_O

Lol...”de brandweer heeft moeite de auto te blussen, hij zal moeten worden ondergedompeld in water”
Ja, alle losse stukjes zeker :rolleyes:o_O
54AF207E-6A88-454A-92D3-78B8903893B0.jpeg06DA282C-1FFE-460E-95D3-5BCC0F83C455.jpeg
 
  • Funny
Reactions: EddieW and horta
Nou deze mag er ook wezen.

Gelukkig ook hier geen gewonden.

Media TV - Vrouw verliest controle over Tesla en richt ravage aan (Video)

De politie heeft de Tesla in beslag genomen vodeor verder onderzoek, de andere voertuigen zijn afgesleept door een berger.

Ik maak ook vaak taalfouten, maar van een nieuwskrant.....

Tsja.. voordeel (of nadeel) van een Tesla is dat de oorzaak waarschijnlijk opgenomen is.
In het AD staat dat de auto in beslag genomen is: "om te onderzoeken of het een technische oorzaak kan hebben." Het gaat om een Tesla :rolleyes:.

Uiteraard goed dat ze het onderzoeken, maar de vermelding dat het om een tesla gaat bij een technische oorzaak geeft toch wel een apart gevoel.. zeker als het al vanuit de titel duidelijk is dat het om een tesla gaat.
 
  • Like
Reactions: horta
Deze wil ik jullie niet onthouden, zo "lekker" anti-tesla geschreven (zelfde ongeluk als eerder gemeld):
Tesla Model X zorgt voor chaos in Rotterdamse straat - Autoblog.nl

Ik ben overigens wel benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Bijna jaarlijks lees ik wel ergens een bericht waarbij het mis gaat met een "automaat" -> van schrik gaat voetje helemaal naar de vloer...
Tesla's zijn allemaal automaat en veroorzaken door snelle acceleratie wellicht nog iets meer schrikreacties.
Tip: in AP menu juiste "knopjes" aanzetten kan erger voorkomen :rolleyes:
 
Bijna jaarlijks lees ik wel ergens een bericht waarbij het mis gaat met een "automaat" -> van schrik gaat voetje helemaal naar de vloer...
Tesla's zijn allemaal automaat en veroorzaken door snelle acceleratie wellicht nog iets meer schrikreacties.
Tip: in AP menu juiste "knopjes" aanzetten kan erger voorkomen :rolleyes:

Bijna jaarlijks lees ik wel eens? Alleen in de USA al 16000 gevallen per jaar.

Sudden unintended acceleration - Wikipedia.
 
Nee, het is Mercedes die dit gestopt heeft. Volgens mij wou Tesla dit nog gerust jaren blijven verder doen.


Uit het artikel:
Zo heeft het bedrijf van Musk in het verleden al accu's en aandrijflijnen aan Mercedes-Benz en Toyota geleverd, maar dat stopte in 2015. Musk zei toen dat de beperkte beschikbaarheid van accu's daaraan debet was en dat alle accu's nodig waren voor de productie van Tesla's eigen elektrische voertuigen.
 
  • Like
Reactions: Klaas