Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben het met je eens, je kunt de chinezen zien als de samsungs van deze tijd. Ze zullen best in staat zijn markt aandeel/het meeste markt aandeel te bemachtigen in de wereld. De Nokia's/Blackberries/eriksons/htc etc zullen dan het onderspit delven. Tesla kun je dan zien als een Apple.
Uhm, als je de cijfers erbij pakt, dan klopt je vergelijking niet echt...
Apple heeft vorig jaar de meeste smartphones geleverd: ongeveer 234,6 miljoen. Het Amerikaanse bedrijf was daarmee goed voor 20,1 procent marktaandeel. In 2022 was Apple nog goed voor een marktaandeel van 18,8 procent. Samsung staat volgens IDC op de tweede plaats met 226,6 miljoen geleverde smartphones.
In pure aantallen heeft Samsung een groter aandeel.
 
Kop: Alle Tesla's moeten terug!!
Begin artikel: Beschrijft een serieus probleem in de besturing bij een beperkte serie.
Verderop: oh ja, trouwens, een bepaalde waarschuwing moet met een grotere letter krijgen bij ALLE Tesla's.

En dan pas wordt het echt duidelijk dat niet alle Tesla's een probleem in de besturing hebben.

Slim hoor, Reuters.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: job-lek and NielsA
In de US versie is het wel iets anders dan bij ons. Daar gebruiken ze woorden zoals brake. :)

Maar kijkend naar de US video denk ik niet dat het helpt. Je kunt je zelfs afvragen of als je zulke grote letters nodig hebt het niet tijd wordt voor een bril (of een chauffeur als een bril niet helpt)

Voor alle zekerheid alles ook maar even in een groter fonttype gepost :)
 
De US kennende staat er vast wel ergens dat een font minimaal de hoogte moet hebben van twee op elkaar gelegen dikke rijstkorrels met een inhoud vergelijkbaar met drie waterdruppels. Dat is dan vergelijkbaar met de hoogte van drie op elkaar gelegen munten. Ofzoiets. Ik snap wel dat zoiets uiteindelijk een 'recall' oplevert...
 
In de US versie is het wel iets anders dan bij ons. Daar gebruiken ze woorden zoals brake. :)

Maar kijkend naar de US video denk ik niet dat het helpt. Je kunt je zelfs afvragen of als je zulke grote letters nodig hebt het niet tijd wordt voor een bril (of een chauffeur als een bril niet helpt)

Voor alle zekerheid alles ook maar even in een groter fonttype gepost :)
Goed dat je het doet, maar volgens NHTSA moest het slechts 2 mm groter en niet 3 mm zoals je nu doet. m.a.w. RECALL!!! ;)
 
  • Funny
Reactions: Rutgere
Sowieso om van een recall te spreken. Recall is voor mij: auto terugnemen en repareren. Dit is een softwareupdate. Nou zeg, ingrijpend!
Zou mooi zijn als er wordt geschreven: “Tesla lost grootste recall ooit voor 2 miljoen auto’s binnen 2 dagen op” of “Mega operatie, 2 miljoen auto’s terug in de garage binnen 2 dagen succesvol verlopen”