Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Auto ging niet in de versnelling voor de actie.
Toen heb ik op het scherm gekeken

Dat ik remde bij 52 km per uur, is door Tesla uitgelezen.

Maar de komende 3 weken is het rustig even vakantie vieren.

Veel plezier allemaal. 🤚
Mijn nieuwsgierigheid is nu extra getriggerd:

Zag je vooraf dat de speedlimit naar 100 km/u ging, of heb je alsnog gekeken tijdens de uitwijkmanoeuvre?
 
Auto ging niet in de versnelling voor de actie.
Toen heb ik op het scherm gekeken

Dat ik remde bij 52 km per uur, is door Tesla uitgelezen.

Maar de komende 3 weken is het rustig even vakantie vieren.

Veel plezier allemaal. 🤚
FIjne vakantie. Laat deze ellende ver achter je en ga met een andere auto dan de M3 op vakantie.

Geniet ervan en in November gaan we dit draadje nieuw leven inblazen.
 
Nou heb gewoon een cruise geboekt met Penthouse Suite 🤣🤣 voor 9 dagen

Maar voor 13000 euro pp. heb je wel iets leuks

Suite

Ach, als je op een gegeven moment over de irritatiegrens heen bent kun je over sommige dingen alleen nog maar lachen. Opscheppers bijvoorbeeld die op een Tesla-forum aangeven dat ze voor veel geld “gewoon” meedoen aan de meest milieuvervuilende vakanties ooit, bijvoorbeeld.

Met de foto’s erbij…

Chapeau!
 
Ach, als je op een gegeven moment over de irritatiegrens heen bent kun je over sommige dingen alleen nog maar lachen. Opscheppers bijvoorbeeld die op een Tesla-forum aangeven dat ze voor veel geld “gewoon” meedoen aan de meest milieuvervuilende vakanties ooit, bijvoorbeeld.

Met de foto’s erbij…

Chapeau!
Nou ik heb altijd de camera bij, dus je ziet de beelden wel verschijnen.
Tesla rijders hebben over het algemeen een grotere besteding patroon.

Jammer dat men vooroordelen heeft over cruisen.
De nieuwste schepen varen voor een groot gedeelte op LNG, gebruiken aan de kade walstroom zodat de machines niet draaien.
Speciale verf op de romp wat niet belastend is voor het leven in het water, filteren al het afval tot 100%. Afval gescheiden en aan de kade gelost en nog veel meer.

Over 2 jaar komen de eerste waterstof schepen.

Daar staat de ontwikkelingen ook niet stil.
 
Nou ik heb altijd de camera bij, dus je ziet de beelden wel verschijnen.
Tesla rijders hebben over het algemeen een grotere besteding patroon.

Jammer dat men vooroordelen heeft over cruisen.
De nieuwste schepen varen voor een groot gedeelte op LNG, gebruiken aan de kade walstroom zodat de machines niet draaien.
Speciale verf op de romp wat niet belastend is voor het leven in het water, filteren al het afval tot 100%. Afval gescheiden en aan de kade gelost en nog veel meer.

Over 2 jaar komen de eerste waterstof schepen.

Daar staat de ontwikkelingen ook niet stil.
Schepen op grijze waterstof, dat is beduidend vervuilender dan op lng!
 
Vanavond deze hele topic gelezen en de uitgebreide video ook bekeken. Waarbij ik in het begin dacht dat het bij @Persfoto echt ging om over een probleem te schrijven werd mij steeds meer duidelijk dat het eigenlijk meer gaat om aandacht te krijgen. Het ”major probleem” is gewoon een probleem van een bevroren scherm. De auto rijdt namelijk gewoon netjes de kant op waar de gear op is ingeschakeld. Niet onveilig.

En het vanzelf accelereren naar hoge snelheid is niet bewezen.

Maar nu even over de persoon @Persfoto. Als je zijn berichten leest en het filmpje bekijkt dan krijg je ook een goed beeld van wat voor type mens dit is. Ik heb jarenlang in de service-sector gezeten en daardoor dagelijks met heel veel verschillende mensen (klanten) gewerkt. En alle berichten (lees: manier hoe hij reageert) passen bij het type persoon waaronder ik @Persfoto plaats.

Als ik Tesla was had ik de auto teruggenomen en geld teruggegeven. Dit soort klanten wil je gewoon niet hebben. Deze kosten alleen maar geld. Tesla zal het toch nooit goed kunnen doen want dit probleem kan Tesla in de ogen van @Persfoto niet oplossen (er wordt namelijk steeds weer naar een nieuw probleem gezocht). Er worden steeds weer nieuwe argumenten verzonnen om een punt proberen te maken en de laatste berichten van @Persfoto over zijn “patser” vakantie (een reden verzinnen om niet/minder te hoeven reageren) en de manier waarop hij reageert bevestigen mijn inschatting.

Ofwel: Geef @Persfoto niet de aandacht die hij wil krijgen en neem hem aub niet zo serieus. Dit soort mensen hebben we helaas ook rondlopen in deze wereld. Gelukkig rijden deze figureren meestal in een Volkswagen Polo, opgevoerde BMW of een andere ‘patser‘-bak.
 
En ja ik vind dat Tesla deze klant moet ontslaan. 20% van je klantenbestand zijn zo een jankers en die kosten 80% van je tijd en energie. En ja, er zijn duidelijk een paar dingen fout met deze auto, maar dat wordt natuurlijk niet geholpen met een klant die de problematiek volledig fout begrijpt.
Precies wat ik bedoel. Als bedrijf zou je niet alle klanten willen en moeten hebben. Kosten geld, heb je niks aan.