Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Semi

This site may earn commission on affiliate links.
@Hans Noordsij en anderen veel plezier morgen/overmorgen.
Geen idee of het op de route is en of jullie er tijd voor hebben maar die 40 stall Kettleman SuC is net geopend.
Mooi om even te gaan kijken, in de loungeruimte hebben ze een biertap :)
img_0813-jpg.260327
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
@Hans Noordsij en anderen veel plezier morgen/overmorgen.
Geen idee of het op de route is en of jullie er tijd voor hebben maar die 40 stall Kettleman SuC is net geopend.
Mooi om even te gaan kijken, in de loungeruimte hebben ze een biertap :)
img_0813-jpg.260327


Zou op zich leuk idee zijn. Maar het ligt echt uit de route want we gaan door naar San Diego. We waren hier overigens wel een dikke twee weken geleden, toen werd er nog volop gebouwd.
 
@Hans Noordsij en anderen veel plezier morgen/overmorgen.
Geen idee of het op de route is en of jullie er tijd voor hebben maar die 40 stall Kettleman SuC is net geopend.
Mooi om even te gaan kijken, in de loungeruimte hebben ze een biertap :)
img_0813-jpg.260327

Een biertap plaatsen bij een laadstation voor (vracht)auto's....dat is commitment uitstralen voor volledig autonoom rijden :p.
 
Ik ben er helemaal klaar voor ! :D (donderdag 4u35)

Voor de reis dan.... zo naar Tilburg om samen met Hans naar Schiphol te rijden... om daar Olivier, René en Elon Bear te vertrekken....
:cool:
Veel plezier!
Ergens hoop ik dat Schiphol de komende jaren serieus overweegt om een tweede filiaal te openen zo rond de grens van Zuid Holland/Noord Brabant, zo langs de A16. Dan kunnen ze moeiteloos uitbreiden, zoals ze al willen, hebben ze een modern vliegveld, kunnen ze meteen een beetje van Antwerpen e.d. afsnoepen, zijn ze het centrum van een kleine 10 miljoen mensen, hebben ze een grote rivier dichtbij, er lopen al hoogspanningskabels, treinen, grote snelwegen in de buurt, noem maar op en de industrie en werkgelegenheid in de buurt zal vanzelf alleen maar toenemen. Zelfs de hoeveelheid mensen die je uit zal moeten kopen valt relatief mee, ik schat zo'n 7000.
Verder zal het echt gigantisch veel kilometers schelen, zo'n beetje ieder Brabander moet vrijwel altijd helemaal naar Keulen, Brussel, of Amsterdam om te kunnen vliegen.