T.blomer
Member
Zie het probleem niet, je had toch ruimte genoeg ;-)
Ja ik wel, maar de andere Tesla's die later kwamen waren minder blij!![emoji1][emoji1][emoji22][emoji22]
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zie het probleem niet, je had toch ruimte genoeg ;-)
Met het risico een beetje off-topic te gaan; heeft er iemand ervaring met het laden aan de 22kw laders op het Tesla terrein in Amsterdam?
Dank Hans, kun je de auto dan gewoon achterlaten voor een paar uur?
Dank Hans, kun je de auto dan gewoon achterlaten voor een paar uur?
Een week of 3 geleden werd ik door de dienstdoende bewaakster weggestuurd. Ze mocht niemand lopend het terrein aflaten
In Nederland is FastNed bezig om bij een flink aantal tankstations langs snelwegen snelladers (CHAdeMO en CSS) te plaatsen. De algemene opvatting van de meeste forumleden (en ook de mijne) is dat FastNed daarmee de plank mis slaat: elektrische auto's laad je op als ze geparkeerd staan en als het beslist onderweg moet, dan bij voorkeur niet langs de snelweg maar een locatie vlak bij de snelweg met in elk geval 1 of meer restaurants (dus zoals Tesla doet met de SUC's).Zijn er nog plannen om SuC's bij te plaatsen om goed bereikbare locaties in Vlaanderen ? Tesla zou mi meer auto's aan de man kunnen brengen als er bijvoorbeeld bij alle tankstations langs de snelweg een SUC zou zijn.
Ervoor betalen lijkt me normaal. Maar begrijp niet goed waarom ze zoiets niet doen.
Alleen superkilometervreters zijn er fors mee gebaat...Aan mij hadden ze er in elk geval een verkocht
Maar mijn rijdersptofiel is natuurlijk niet representatief. 95% snelweg en soms tot 500km / dag.
Nu, moest een SUC omnipresent zijn dan zou je echt overal naartoe kunnen tijden en je absoluut geen zorgen hoeven te maken of je ergens zal aankomen.
Bijvoorbeeld Schotland daar is zo goed als niets van SUC. Kan je dus niet op vakantie...
PS Als elk tankstation een SUC zou hebben, dat zou jij niet als een voordeel beschouwen want je moet maar thuis opladen??
Bijvoorbeeld Schotland daar is zo goed als niets van SUC. Kan je dus niet op vakantie...
Ieder moet dat voor zichzelf beslissen. Een EV is misschien nu nog niet voor iedereen geschikt al moet je het vooral ervaren. Juist zij die er geen hebben maken zich druk om voldoende of laadpunten die snel genoeg zijn. De praktijk heeft mij in ieder geval geleerd dat je je vooraf sneller druk maakt dan nodig. Kijk naar Energie Gratiz. Die rijdt zo'n 100.000km per jaar. Het moet dus wel heel raar lopen zou je niet met een Tesla iig dan uit de voeten kunnen.Aan mij hadden ze er in elk geval een verkocht
Maar mijn rijdersptofiel is natuurlijk niet representatief. 95% snelweg en soms tot 500km / dag.
Nu, moest een SUC omnipresent zijn dan zou je echt overal naartoe kunnen tijden en je absoluut geen zorgen hoeven te maken of je ergens zal aankomen.
Bijvoorbeeld Schotland daar is zo goed als niets van SUC. Kan je dus niet op vakantie...
PS Als elk tankstation een SUC zou hebben, dat zou jij niet als een voordeel beschouwen want je moet maar thuis opladen??
+1 !onwetend over de snelle aanwas van Suc door Europa destijds gewoon de MS besteld. Met de maandelijkse kosten en bijtellings besparing zou ik makkelijk een ICE kunnen huren voor die ene ver weg in the middle of nowhere vakantie die ik ooit zou kunnen gaan ondernemen. Anderhalf jaar verder nooit hoeven doen, zou ook niet meer willen!
Probleem met vakken in Moers is vandaag opgelost