Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Hm, heeft Tesla weer eens wat aan hun website veranderd? Als je op de supercharger kaart een supercharger kiest krijg je niet meer te zien wat voor superchargers en hoeveel daar staan.
Gek genoeg krijg je het wel te zien als je deze direkte link gebruikt, maar als je dan op een andere supercharger klikt zie je het weer niet. Je moet dan de pagina opnieuw laden en dan zie je het weer wel.

Ik heb zo'n hekel aan developers die dingen voor jan lul gaan zitten aanpassen en hun veranderingen niet goed testen.
 
Wolvega, 20x V4. Zo goed als klaar.

1000013311.jpg
1000013307.jpg
1000013304.jpg

1000013301.jpg
 
Wolvega, 20x V4. Zo goed als klaar.
Ziet er weer gelikt uit, ze stampen die V4 laadpleinen als paddestoelen uit de grond.

Wel 1 ding jammer, niet een (slechts 1) lader zo geplaatst dat je met een aanhanger /sleurhut aangekoppeld kunt laden.
Reden, misschien te weinig plek, of de ontwerper heeft nog nooit met een EV (Tesla) met aanhanger gereden en ook een keer moeten laden :p
We hopen maar dat in de toekomst hier meer rekening mee gehouden gaat worden.....
 
Ziet er weer gelikt uit, ze stampen die V4 laadpleinen als paddestoelen uit de grond.

Wel 1 ding jammer, niet een (slechts 1) lader zo geplaatst dat je met een aanhanger /sleurhut aangekoppeld kunt laden.
Reden, misschien te weinig plek, of de ontwerper heeft nog nooit met een EV (Tesla) met aanhanger gereden en ook een keer moeten laden :p
We hopen maar dat in de toekomst hier meer rekening mee gehouden gaat worden.....
Sleurhut blijft toch vooral een Nederlands fenomeen 😉
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Paco and wooter
Tempting! Maar dat maakt je oude s/x ook minder waard bij verkoop. Dus ik vermoed dat ze het daarop terugverdienen. Het is uiteindelijk maar een 2.000 euro per jaar en je moet er altijd gaan laden ipv thuis/kantoor wat toch meer comfort geeft.

De model X blijft wel één van de weinige auto's voor gezin van 4 en 2 golden retrievers. Alleen de id buzz long variant staat nog op de lijst.

Dus ik blijf dit weekend nog superchargen met de oude X.
 
  • Like
Reactions: Powergerry
Ik heb ook nog een 2015 model S, die in april volgend jaar zijn garantie kwijt is op batterij en aandrijving.

Ook al is gratis laden altijd een overschat voordeel, het speelde psychologisch toch mee om mijn model S te behouden. Samen met feit dat ik vorig jaar nog de upgrade gedaan heb van de processor, en ik ben nog altijd fan van mijn open dak en de stokjes achter mijn stuur...

Iemand enig idee of ik mijn 21 inch turbine zilveren velgen kan overzetten, ik ben namelijk geen liefhebber van de huidige zwarte Arachnid 21 inch velgen op een witte auto. En indien het wel kan zou het veel invloed hebben op het bereik vergelijken met die Arachnid 21 inch velgen?