Unit106
Member
En staat deze er na het einde van het kwartaal nog? Ik heb geen zin om maandelijks erom te moeten denken in te loggen bij Tesla.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En staat deze er na het einde van het kwartaal nog? Ik heb geen zin om maandelijks erom te moeten denken in te loggen bij Tesla.
Ik zal je binnen 90 dagen kunnen zeggen.En staat deze er na het einde van het kwartaal nog? Ik heb geen zin om maandelijks erom te moeten denken in te loggen bij Tesla.
Voldoet dit als factuur? (zonder BTW vermelding etc)
Bijzonder. Ik kon geen satelliet kaarten meer selecteren en ook geen live verkeersinfo. Blijft apart spul, dat van TeslaJazeker. Hij geeft het ook aan bij Spotify.
Bij mij is het nu ook zo ver. Spotify werkt niet meer, maar verkeersinformatie e.d. wel nog.
Ik wacht het even een paar weken af; maar anders gaat er een aangetekende brief richting Tesla met mijn RN van vóór 1 Juni 2018 naar HQ in Amsterdam met de eis om het te herstellen bij mij.
Vorig jaar netjes reactie gehad toen ik dit heb gedaan voor een ander mankement waar ik bij het SeC geen gehoor kreegHet lijkt mij sterk dat ze daarop reageren.
Inderdaad een goeie vraag: heeft er iemand in België al een juiste factuur ontvangen hiervoor: dus niet op bestuurdersnaam maar op de bedrijfsnaam met btw-nummer vermelding?Voldoet dit als factuur? (zonder BTW vermelding etc)
Bij het bestellen van PC kon je je factuurgegevens wijzigen (kennelijk alleen voor PC). Netjes vooraf gedaan. Aangegeven dat ik een zakelijke factuur wilde. Bedrijfsnaam opgegeven. BTW nummer moest ik verplicht opgeven. Dat slaat eigenlijk nergens op slaat, want zij hoeven mijn BTW nummer helemaal niet te hebben om een goede BTW factuur te produceren, maar goed, het geeft in ieder geval aan dat ze kennelijk begrijpen dat je iets met BTW wil doen. Zou je denken. Maar wat zie ik: factuur voor PC vermeld weliswaar BTW maar staat nog steeds op mijn privé naam. En dus niet op naam van mijn bedrijf.Inderdaad een goeie vraag: heeft er iemand in België al een juiste factuur ontvangen hiervoor: dus niet op bestuurdersnaam maar op de bedrijfsnaam met btw-nummer vermelding?
......Ik wordt helemaal gek van die gasten daar. Elke beetje webshop kan gewoon netjes correcte facturen versturen. Waarom lukt Tesla dat dan niet? Grrrr ....
Ja, natuurlijk wist ik dat toen ik bestelde. Maar da's geen enkel excuus om er dan maar een zootje van te maken. By the way (om het maar een beetje Amerikaans te houden) de facturen komen gewoon van een Nederlandse BV en die BV moet zich gewoon aan de Nederlandse wet en regelgeving houden.Tesla is gewoon een echt USA-bedrijf, niks fout mee dat weet je denk ik als je bestelt..., maar dus wel alles bijv. per kwartaal en financieel ALTIJD onder strikte USA-supervisie. Kost dus HEEL VEEL TIJD.
Bedankt voor de uitleg iedereen. Als ik het hier zo lees zijn ze weer niet in staat zijn om correcte facturen te maken, man man man, zeer spijtig. Liefst van al zou ik liever direct voor 1 of meerdere jaren betalen en een éénmalige correcte factuur betalen. Ik hoop dat ze snel met een gepaste oplossing komen!Ja, natuurlijk wist ik dat toen ik bestelde. Maar da's geen enkel excuus om er dan maar een zootje van te maken. By the way (om het maar een beetje Amerikaans te houden) de facturen komen gewoon van een Nederlandse BV en die BV moet zich gewoon aan de Nederlandse wet en regelgeving houden.
View attachment 544474
En dat betekent onder andere een juiste tenaamstelling van de facturen. Het feit dat ze hun eigen postcode niet goed op hun facturen krijgen bevestigt helaas wat je zegt en beloofd in ieder geval niet veel goeds
First name ; naam van het bedrijf.
Last name ; btw nr.
Ik heb zo lang op een correcte FSD-factuur moeten wachten heb er de 2e keer geen zin in. Zal meteen bij de SEC informeren eens ik moet gaan betalen. Heb jij nu een maandelijkse factuur ontvangen of kan het toch jaarlijks?Ik heb contact opgenomen per email naar de lokale SeC voor een correcte factuur en die hebben het intern doorgestuurd.
Ik kreeg wel de officieuze suggestie om de volgende wijzigingen in mijn account te doen om het op te lossen:
Niet prettig en netjes, wel praktisch.
Edit: als je dit probeert bij de contactgegevens van Premium Connectivity krijg je een foutmelding, dus no go.
Dat zou kunnen helpen als ze de factuur op naam zetten van je accountgegevens. De factuur voor FSD staat bij mij op naam van mijn privé-persoon (account heeft altijd op naam van mijn zaak gestaan) en op mijn oude adres. Het adres heb ik veranderd toen ik nog mijn oude MS had, dus waarom ze nog het oude gebruiken is een raadsel. Ze hebben gewoon een schaduwsysteem met daarin factuurgegevens die je helemaal niet zelf kan aanpassen. En er is geen (werkende) ingang bij Tesla om dit recht te zetten.Ik heb contact opgenomen per email naar de lokale SeC voor een correcte factuur en die hebben het intern doorgestuurd.
Ik kreeg wel de officieuze suggestie om de volgende wijzigingen in mijn account te doen om het op te lossen:
Niet prettig en netjes, wel praktisch.
Edit: als je dit probeert bij de contactgegevens van Premium Connectivity krijg je een foutmelding, dus no go.
Factuur zit onder de link bij Premium Connectivity, zie mijn post met screenshot.Ik krijg helemaal geen factuur niet per email en niet in m'n account geschiedenis, misschien volgende maand opzeggen en opnieuw afsluiten en dan de adres gegevens aanpassen naar zakelijk?
Een factuur op privé naam kan ik wel verdedigen tegenover de belastingdienst (liever niet) maar geen factuur wordt wel heel lastig te verdedigen lijkt mij.
Nb. Heb net wel succesvol de adresgegevens aan kunnen passen naar zakelijk (geen foutmelding zoals @wooter ) maar daarna geen factuur ontvangen helaas.
Aha, inderdaad: Nu kan je voor zakelijk kiezen voordat de aankoop wordt bevestigd. Zeer goed, en nu nog een jaarlijkse aanrekening voorzien.Factuur zit onder de link bij Premium Connectivity, zie mijn post met screenshot.
Ja je kunt voor zakelijk kiezen. En je bedrijfsnaam opgeven. Enz. Maar daarmee heb je nog geen zakelijke factuur. Helaas.Aha, inderdaad: Nu kan je voor zakelijk kiezen voordat de aankoop wordt bevestigd. Zeer goed, en nu nog een jaarlijkse aanrekening voorzien.
Serieus: ze vragen die gegevens incl. bedrijfsnaam en btw-nummer en toch maken ze nog geen correcte factuur?? Mannekes toch!Ja je kunt voor zakelijk kiezen. En je bedrijfsnaam opgeven. Enz. Maar daarmee heb je nog geen zakelijke factuur. Helaas.