Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand al gevonden waar je de invoices terug kan vinden? Ik heb nu 3 maanden betaalt en ik wou even de facturen downloaden. Tot mijn verbazing kan ik alleen de laatste factuur downloaden. Als ze nu pro-actief de factuur via e-mail zouden versturen, maar dit is wel erg vervelend i.v.m. BTW aftrek.
Precies de reden waarom ik nog even bedank voor deze dienst!
 
Aha, goeie tip. Heb je die tussenin opgezegd en opnieuw aangemaakt?

Inderdaad, opgezegd en een dag later opnieuw aangemaakt. Ik dacht nu ook de bekende truc toe te passen en mijn BTW nummer als naam in te geven, maar dat lukte niet meer (gegevensvalidatie laat geen cijfers meer toe in een naam). Er is dus aan gesleuteld, en ik krijg nu netjes het BTW nummer uit de facturatiegegevens op de factuur te zien.
 
  • Like
Reactions: Niek
Inderdaad, opgezegd en een dag later opnieuw aangemaakt. Ik dacht nu ook de bekende truc toe te passen en mijn BTW nummer als naam in te geven, maar dat lukte niet meer (gegevensvalidatie laat geen cijfers meer toe in een naam). Er is dus aan gesleuteld, en ik krijg nu netjes het BTW nummer uit de facturatiegegevens op de factuur te zien.
Sorry om nog eens door te vragen: je hebt het dus opgezegd en een dag later weer aangemaakt: dat is duidelijk. Maar liep je abonnement dan gewoon door? Of heb je gewacht tot op het einde van je huidige lopende periode en dan eerst één dag zonder abonnement?
 
Sorry om nog eens door te vragen: je hebt het dus opgezegd en een dag later weer aangemaakt: dat is duidelijk. Maar liep je abonnement dan gewoon door? Of heb je gewacht tot op het einde van je huidige lopende periode en dan eerst één dag zonder abonnement?

Ik heb net vandaag opgezegd (gisteren 5 Augustus was mijn verlengings datum) en weer aangemeld. Ook mijn factuur gisteren was weer fout.
Opzeggen zou pas per 5 September ingaan (deze maand telt nog wel als abonnement).
Dus je moet opzeggen voor je verlengingsdatum wil je direct kunnen controleren.

Zucht, wat een prutsers :(

Ik heb geen geen probleem met geld weggeven, maar dan wel aan goede doelen die ik zelf uitkies.


Op mijn supercharger facturen staat gewoon wel mijn bedrijfsnaam en BTW nummer vermeld (via 1e adres regel work-around in factuur adres). Er is maar 1 factuur adres in mijn account, hoe is het mogelijk dat die (nog) niet gebruikt wordt voor het premium connectivity factuur ?!

5 September dus weer kijken of de nieuwe factuur dan wel goed is.
 
Ik heb net vandaag opgezegd (gisteren 5 Augustus was mijn verlengings datum) en weer aangemeld. Ook mijn factuur gisteren was weer fout.
Opzeggen zou pas per 5 September ingaan (deze maand telt nog wel als abonnement).
Dus je moet opzeggen voor je verlengingsdatum wil je direct kunnen controleren.

Zucht, wat een prutsers :(

Ik heb geen geen probleem met geld weggeven, maar dan wel aan goede doelen die ik zelf uitkies.


Op mijn supercharger facturen staat gewoon wel mijn bedrijfsnaam en BTW nummer vermeld (via 1e adres regel work-around in factuur adres). Er is maar 1 factuur adres in mijn account, hoe is het mogelijk dat die (nog) niet gebruikt wordt voor het premium connectivity factuur ?!

5 September dus weer kijken of de nieuwe factuur dan wel goed is.

Deze week ook het prem.conn. maar weer aangezet -> was direct actief in de auto (na een uurtje getest).
Bij voornaam de volledige firmanaam en bij achternaam mijn volledige naam.
De overige gewoon velden ingevuld (vb -> bij BTW-nr ook het daadwerkelijke BTW-nr.)

De factuur kwam er goed uit (wel ff zoeken waar te vinden....) De eerste regel is erg lang met firmanaam en direct daarachter mijn eigen naam maar dat komt wellicht door de lange firmanaam en mijn ouders die me geen Jan, Cor of Kees hebben genoemd (ik heb een lange voor én achternaam :))

Bij Superchargen ziet de factuur er ook zo uit -> ik heb even voor een paar euro buiten de deur geladen om dit te testen zodat ik na de vakantie niet met een hele berg waardeloze facturen wordt opgezadeld ;)

Dus bij voornaam de firmanaam invullen was voor ons de oplossing :rolleyes:
 
Dus bij voornaam de firmanaam invullen was voor ons de oplossing :rolleyes:
Dank. Als niets verder werkt dan idd alleen firmanaam maar.

Kon eerder niet mijn BTW nummer kwijt, en nu nog steeds niet in de naam velden (geen nummers toegestaan).
Mijn Supercharger facturen zijn anders dan mijn connectivity factuur., en eerder hier gemeld is dat bij nieuwe connectivity abonnementen facturatie klaarblijkelijk gewijzigd is. Daar gok ik nu maar nog een keer op, kijk of mijn BTW nummer dan wel verschijnt...
 
Dank. Als niets verder werkt dan idd alleen firmanaam maar.

Kon eerder niet mijn BTW nummer kwijt, en nu nog steeds niet in de naam velden (geen nummers toegestaan).
Mijn Supercharger facturen zijn anders dan mijn connectivity factuur., en eerder hier gemeld is dat bij nieuwe connectivity abonnementen facturatie klaarblijkelijk gewijzigd is. Daar gok ik nu maar nog een keer op, kijk of mijn BTW nummer dan wel verschijnt...
Volgens forumlid 'Timp' zou bij hem nu wel de juiste facturatiegegevens worden genomen ("zakelijk"). Ik heb ook beiden nu gedaan, dus privé gewijzigd en zakelijk correct. Zal einde van de maand abb ook opzeggen en dag later opnieuw aanvragen. 'k blijf het zeggen, ze schieten mensen naar de ruimte maar een correcte factuur maken anno 2020 nog steeds niet mogelijk?!
 
Volgens forumlid 'Timp' zou bij hem nu wel de juiste facturatiegegevens worden genomen ("zakelijk"). Ik heb ook beiden nu gedaan, dus privé gewijzigd en zakelijk correct. Zal einde van de maand abb ook opzeggen en dag later opnieuw aanvragen. 'k blijf het zeggen, ze schieten mensen naar de ruimte maar een correcte factuur maken anno 2020 nog steeds niet mogelijk?!

Idd absurd maar elke organisatie heeft zijn zwakke plekken:
  • Tesla heeft super software in de auto maar software facturatie krijgen ze (nog) niet voor elkaar
  • VW heeft facturatie wel voor elkaar maar heeft software problemen met de auto
Doe mij dan toch maar een Tesla ;)
 
Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.

De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.
 
  • Informative
Reactions: JanG007
Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.

De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.
Gefeliciteerd!
Welke leasemaatschappij is dat?
 
Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.

De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.

Ik heb ook al lange tijd Premium Connectivity in mijn SR+ zonder hier ooit zelf actie voor ondernomen te hebben. Misschien maar even een bedankmailtje naar Arval sturen.
 
Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.

De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.
Haha misschien is dit ook wel de reden dat ik het nog steeds heb. M3 AWD van maart 2019.