Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk dit, maar vooral handig als charging interrupted is
uvy2amu9.jpg
 
Kreeg zojuist de melding dat de kaarten voor de navigatie ge-update zijn. Hier hoef je zelf dus niets voor te doen.:biggrin:

Nee, lukt mij ook niet. Alle settings richtlijnen opgevolgd, maar zonder succes nog. Maar volgens mij werkt het bij (X)Frank wel, dus het moet kunnen.

Update:
Verrek, zie nu pas dat mijn reactie bij de verkeerde quote is beland (foutje gemaakt in tapatalk). Bovenstaande reactie was bedoeld bij de opmerking van HWS dat hij de kalenderfunctie nog niet aan de praat had. Dat lukt mij dus ook niet.
 
Last edited:
ik heb hier niets voor moeten doen. bluetooth zal wel moeten aan staan denk ik.
bij de app's inde auto is er wel een setting voor de kalender waar je kan instellen wanneer hij de events moet tonen: altijd, s morgens, s avonds of nooit. misschien staat hij op nooit.
 
Die functionaliteit is eigenlijk al oud . Ben weer gestart bij ownership om te vragen wanneer en nu een officiële Windows Phone app komt....helaas...nog niet. Dan maar zeuren of ze tesla companion support/info willen geven voor calendar functie. V6 helaas nog niet binnen

Ja, de notificaties in de niet officiële Windows Phone app werken al een hele tijd prima, evenals het plannen van een laadsessie of het aanzetten van de Airconditioning op een bepaalde tijd. Voorlopig dus extra's voor de Windows Phone app, maar voor de 6.0 extra's zal toch eerst de API publiekelijk moeten worden of beschikbaar gesteld aan de ontwikkelaar.

Dus een goed idee om dit nog een keer officieel aan te geven.
Heb jij hiervoor gewoon [email protected] gebruikt?
Op het forum lees je elders dat daar zelfs geen reactie (bevestiging) op komt.