Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
8EB9396D-11F2-4F19-91CA-E4E31E95E661.jpeg
Ok thx. Ik had m links gedacht, maar dan hang ik m rechts op.
Ik heb hem bij mijn S links op de voorruit. Ik heb een foto gemaakt. Ik heb zo een metalen klerenhanger een beetje verbogen en ik kan hem zonder moeite net achter de bekleding klemmen. De rest van het jaar ligt hij in het dashboardkastje en ik heb niet het hele jaar door de klem of dat ding op mijn voorruit. Werkt bij mij in ieder geval
Super.
 
  • Like
Reactions: Rickyuu
CCF0974D-3C18-4397-AFF9-D03120EBCCFB.jpeg
Les Prairies de la mer in Port Grimaud heeft de 3x DeC laders vervangen voor een ander merk laders. Had veel last van kabel breuken. Overigens nog steeds gratis te gebruiken. En best veel Tesla’s zien staan op het terrein.
Op de foto nog de oude situatie
 
Ik heb hem bij mijn S links op de voorruit. Ik heb een foto gemaakt. Ik heb zo een metalen klerenhanger een beetje verbogen en ik kan hem zonder moeite net achter de bekleding klemmen. De rest van het jaar ligt hij in het dashboardkastje en ik heb niet het hele jaar door de klem of dat ding op mijn voorruit. Werkt bij mij in ieder geval
Super.

Tesa plak strip werkt prima, 3 weken italiaans hobbels en kuilen overleeft.
 
  • Like
Reactions: Rickyuu
Ik hoop toch zo dat iedereen met een Tesla naar de A7 of A10 gaat.....anders is het maar onderdeel van de vakantiepret.

Hier een Teslarijder die in het westelijk deel van Frankrijk zit: gisteren vanuit Picos de Europe in Spanje naar de Vendee gereden: overal meteen kunnen laden en plekken over. Bij Bayonne was een lader kapot, maar daar kon ik hem snel verplaatsen naar een vrije stall. Morgen rijden wij via Le Mans, Rouen en Amiens terug naar NL.
 
Hier een Teslarijder die in het westelijk deel van Frankrijk zit: gisteren vanuit Picos de Europe in Spanje naar de Vendee gereden: overal meteen kunnen laden en plekken over. Bij Bayonne was een lader kapot, maar daar kon ik hem snel verplaatsen naar een vrije stall. Morgen rijden wij via Le Mans, Rouen en Amiens terug naar NL.
Er zijn er daar zelfs twee stuk. De A en B stal, zelfde trafo neem ik aan.
Vroeger kon je dat makkelijk melden..
 
We staan nu te laden in Le Mans en moesten 5 min wachten. Twee dames staan namens Tesla alles in goede banen te leiden. Ik zie in mijn scherm dat ‘omliggende’ SuC’s ook druk zijn. Grote Hollandse armada, een Fransoos, en een Brit.
Keep you posted op deze rampdag op Franse wegen..... :D