You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heeft de M3 een warmtepomp of weerstandverwarming?
Ik begrijp dit ook niet (wij leveren productiemachines aan o.a. warmtepompfabrikanten). Misschien het al met al toch wat duurder dan een weerstand....Net als bij de S en de X dus. Ik blijf het een vreemde keuze vinden met een airco aanwezig heb je toch geen extra elementen te voorzien. Een bi-directionele warmtepomp kan toch koelen en verwarmen.
Ik begrijp dit ook niet (wij leveren productiemachines aan o.a. warmtepompfabrikanten). Misschien het al met al toch wat duurder dan een weerstand....
Het moet kunnen, de Kona en Nexo hebben ook een warmtepomp. Dus desnoods een warmtepomp met aanjager (toch een kleine weerstand). Het gaat erom dat hij de restwarmte van de grote accu en/of elektromoten gebruikt, wanneer deze op temperatuur zijn, om het interieur te verwarmen.Warmtepompen werken niet of niet efficiënt meer bij zeer koude temperaturen. Het zou de Tesla model 3 minder winterbestendig maken. Ik had begrepen dat dat de reden is.
in chill mode gaat het wel stukken trager allemaal.
Denk toch dat de chill mode heel veel uitmaakt. je kan gewoon niet meer hard accelereren.
Chill mode... bjorn heeft dat eens onderzocht: nul verschil (ook logisch die paar seconden acceleratie doen weinig op je range op 1uur rijden). Wind/regen/temp/wielen en uiteraard snelheid zijn de grotere factoren (volgens hem dan). Verwarming .... tja ik heb een auto, dus die staat aan, als ik het koud wil hebben neem ik wel de fiets.
...heb niet voor niets een performance gekocht. net als de kachel die gaat ook niet uit om een paar euro te besparen.