Als het een tijdelijke splitsing is zou dat niet van de kaartdata moeten afhangen.14215 doet de tijdelijke T-splitsing in Groningen wel goed, mijn vorige versie kende de T-splitsing nog niet. Komt dit dan toch van de nav data?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als het een tijdelijke splitsing is zou dat niet van de kaartdata moeten afhangen.14215 doet de tijdelijke T-splitsing in Groningen wel goed, mijn vorige versie kende de T-splitsing nog niet. Komt dit dan toch van de nav data?
Viel me van de week ook op. Ook aanwijzing als je van Hoogenzand richting Julianaplein gaat zegt ze nu “ring zuid” en eerder “Assen”.14215 doet de tijdelijke T-splitsing in Groningen wel goed, mijn vorige versie kende de T-splitsing nog niet. Komt dit dan toch van de nav data?
Dit is maanden geleden veranderd, ben dus echt wat telerugesteld.
Ik wil dat wel doen, maar hoe?Dat heb je dan toch ook bij Tesla gemeld?
Dat was vroeger anders.Probleem is dat dit te maken heeft met de offline kaart in de auto.
*sugar*… Dat is echt slecht. Jaarlijks is toch iets wat Elon niet kan en mag aanvaarden.Probleem is dat dit te maken heeft met de offline kaart in de auto. Tot er een nieuwe update komt, gaat de routering dus nog even mis gaan. Die update is uit vorige ervaringen pas jaarlijks...
Ok, dat gaan we proberen. Ik heb nog een lopend ticket van na de aflevering.Een service ticket aanmaken. Als er meerdere van deze tickets binnenkomen bij het SeC, dan is er misschien ooit wel eens iemand die dit communiceert naar het volgende echelon.
Je kan ook bellen naar het Service Center (en dan optie 3 kiezen dat je met iemand van het service center praat) en dan kunnen ze een 2e ticket maken. Niet dat dat een garantie geeft dat dat iets oplost, en kans is ook dat het mannetje (m/v/x) aan de telefoon zegt dat dat met een volgende software update opgelost wordt (en da's niet gelogen, maar kan dus nog maanden duren).Ok, dat gaan we proberen. Ik heb nog een lopend ticket van na de aflevering.
Blijkbaar kan je maar 1 open ticket hebben…. Ik zie geen mogelijkheid een extra melding te maken.
Net voorstel gekregen dat ze mijn open ticket vrijdag komen oplossen. Wel tof die service aan huis.
Toch is dit vreemd.Je kan ook bellen naar het Service Center (en dan optie 3 kiezen dat je met iemand van het service center praat) en dan kunnen ze een 2e ticket maken. Niet dat dat een garantie geeft dat dat iets oplost, en kans is ook dat het mannetje (m/v/x) aan de telefoon zegt dat dat met een volgende software update opgelost wordt (en da's niet gelogen, maar kan dus nog maanden duren).
Zoals ik eerder in dit topic al heb aangehaald, heeft Tesla niet zelf een kaart die ze beheren, en zijn ze afhankelijk van leveranciers die blijkbaar niet een kaart aanbieden zoals Waze en Google kunnen, met regelmatige delta's. Zelfs Waze en OpenStreetMap moeten elke dag een nieuwe versie maken, en daar betekent dat je soms 2 dagen moet wachten vooraleer een wijziging in de kaart ook op je Waze of OSM app beschikbaar is.
Is die tunnel altijd dicht op dat uur?Vorige week was het weer raak op de A29: de Heinenoordtunnel was dicht in zuidelijke richting. De Tesla navigatie wilde er vrijdag om 22:15 gewoon nog doorheen navigeren terwijl de afsluiting om 22:00 uur begon. Ik vermoed dat de Tesla problemen heeft met het juiste tijdstip (iets met zomertijd en/of tijdzones?) want op zaterdag wist de navigatie wel dat de A29 geen optie was.
Er zal een mannetje bij Tomtom dit allemaal hebben ingevoerd?@wooter Er is dit jaar groot onderhoud. De kalender daarvoor is al heel lang bekend. TomTom houdt hier elke week feilloos rekening mee. Dat verwacht ik ook van de Tesla navigatie.
Planning renovatie A29 Heinenoordtunnel
De renovatie van de Heinenoordtunnel in de A29 begint in 2023 en is afgerond in 2024. Op deze pagina vindt u de planning van dit project.www.rijkswaterstaat.nl
Daar kan ik dan weer niets over opmerken, woon in Mechelen en de navigatie in onze model Y geeft momenteel netjes de correcte situatie weer. Waar de navigatie wel flink steken laat vallen is in het weergeven van de drukte, veel gele en rode situaties terwijl er zo goed als geen verkeer te bespeuren valt. Voorkeur gaat bij mij ook wel uit naar waze maar ja geen apple car play beschikbaar bij Tesla.In Mechelen (B) kent de Tesla navigatie de situatie helemaal niet meer.
Tal van straten zijn omgedraaid, ring is half gesloten, en de Tesla kaart is daardoor helemaal onbruikbaar.
Dit is maanden geleden veranderd, ben dus echt wat telerugesteld.