Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Versie Navigatiedata

This site may earn commission on affiliate links.
Ik merk dat de maximum snelheid informatie op plaatsen is verbeterd. Helaas ook nog een hoop fouten...

Het is volkomen belachelijk dat Tesla nog steeds geen verkeersborden detectie heeft en niet een feedback loop heeft om deze informatie met de fleet weer in dynamische kaart data te verwerken.

Ik had al eerder elders geopperd dat Tesla met de AP1 vloot legitiem de verkeersborden kan detecteren en deze met GPS coördinaten naar HQ kan sturen om deze op basis van fleet confirmation weer in de kaart data te verwerken.
 
Gisteren ook de map update geïnstalleerd, maar de snelheidslimieten lijken niet meer te kloppen. Waar ik van een 80 km/u naar 70 km/u weg over ga blijft de auto stug 80 km/u aangeven/aanhouden op autopilot. Dit stuk weg rij ik dagelijks, en als ik op autopilot reed werd altijd perfect de geldende snelheid over genomen/aangegeven op het scherm met de vorige versie. Meer mensen hier last van?
 
Het is volkomen belachelijk dat Tesla nog steeds geen verkeersborden detectie heeft en niet een feedback loop heeft om deze informatie met de fleet weer in dynamische kaart data te verwerken.

Ik had al eerder elders geopperd dat Tesla met de AP1 vloot legitiem de verkeersborden kan detecteren en deze met GPS coördinaten naar HQ kan sturen om deze op basis van fleet confirmation weer in de kaart data te verwerken.


Feedback heeft tesla genoeg, van mijn zijde dan