Firehuntah
Member
Nee, afleverkosten zitten niet in de catalogusprijs.
Dat is mooi, dan blijft die toch nog net beneden de 50.000 euro.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, afleverkosten zitten niet in de catalogusprijs.
Heb ook mijn (morgen op te halen) M3 door de premieberekening gehaald op de website. Ik kom met 20 schadevrije jaren uit op zo'n 8.000 euro premie per jaar (en nee, geen taxi oid, gewoon zakelijk gebruik voor een ict dienstverlener)Uiteindelijk voor Klaverblad gegaan.
117 per maand, inclusief inzittenden verzekering.
M3 LR AWD
6 schade vrije jaren
Ex BTW verzekerd. Klaverblad gaat akkoord met het standaard alarm van Tesla
Heb ook mijn (morgen op te halen) M3 door de premieberekening gehaald op de website. Ik kom met 20 schadevrije jaren uit op zo'n 8.000 euro premie per jaar (en nee, geen taxi oid, gewoon zakelijk gebruik voor een ict dienstverlener)
Even gebeld, dat kan immers niet waar zijn! Helaas meneer, "we hebben vorige week de premies voor Tesla's verhoogd."
Wat is er aan de hand!? Is de automobiel lobby nu doorgedrongen in verzekeringen land om Tesla's uit de markt te dwingen?
Weet je zeker dat dat niet de bruto premie is (in plaats van die na toepassing BM korting)? Zou nog steeds erg hoog zijn, maar minder exorbitant dan wat het nu lijkt.Heb ook mijn (morgen op te halen) M3 door de premieberekening gehaald op de website. Ik kom met 20 schadevrije jaren uit op zo'n 8.000 euro premie per jaar (en nee, geen taxi oid, gewoon zakelijk gebruik voor een ict dienstverlener)
Even gebeld, dat kan immers niet waar zijn! Helaas meneer, "we hebben vorige week de premies voor Tesla's verhoogd."
Wat is er aan de hand!? Is de automobiel lobby nu doorgedrongen in verzekeringen land om Tesla's uit de markt te dwingen?
Noop, twijfelde nog wel even. Net de premieberekening nog een keer gedaan met 0 jaren -> 17.000 p.jr.Weet je zeker dat dat niet de bruto premie is (in plaats van die na toepassing BM korting)? Zou nog steeds erg hoog zijn, maar minder exorbitant dan wat het nu lijkt.
Soortgelijk issue heeft ook bij (i, geloof) InsureMyTesla gespeeld. Op de eerste pagina van de offerte stond een bruto bedrag. Pas op de tweede pagina stond een netto bedrag.
Wat een onzin zeg. Schade door de accu zou ik me voor kunnen stellen. Maar verder .... Rare snuiters.Geen dekking voor schade aan de accu of schade door diefstal van de accu al dan niet door diefstal van het gehele object.
In de nieuwwaarde clausule van de Bijzondere Voorwaarden staat 2 jaar:heeft iemand hier ervaring met verzekering via Victor / InsureMyTesla?
ik wil graag weten of hoe lang de nieuwwaarde van de auto verzekerd is, maar ik kan dat niet vinden in de polis. Heb er ook niet zoveel verstand van, dus advies meer dan welkom...
en iemand ervaring met de leenauto verzekering. Ik zou eerlijk gezegd verwachten dat Tesla daar zelf voor verzekerd is, als ik bij hun een leenauto krijg. Weet iemand hoe dat zit?
Ben ook van plan om bij Interpolis te verzekeren maar dat wordt nog lachen dan als ik woensdag de Model 3 ga ophalen terwijl ik nog geen eens een kenteken en meldcode heb. Ik zal niet de tijd hebben om nog even een paar dagen af te wachten, auto moet toch echt woensdag verzekerd zijn. Kan Tesla ook totaal niet bereiken om mijn kenteken en meldcode te krijgen, niet via telefoon en ook niet via email. Neem aan dat het wel ter plekke geregeld kan worden maarja als Interpolis die problemen heeft dat de SR+ nog niet beschikbaar is..
- Interpolis eist geen beveiligingssysteem (onder de €75k; dit hebben ze zelfs onlangs opgehoogd van €50k naar €75k).
- Interpolis (via Rabobank) herkent het kenteken wel op de website en geeft een premie (ca €91/mnd; 14 schadevrije jaren, regio Zutphen). Dat is interessant, temeer daar we al op 9% pakketkorting bij Interpoluis Alles-in-éénpolis zitten en dan naar 12% pakketkorting zouden gaan. Bellen naar de Rabobank om af te sluiten leverde echter nog even een hick-up op: de systemen kenden de SR+ uitvoering nog niet(!). Ik word binnen enkele dagen teruggebeld.
Meldcode is de laatste 4 posities van je VIN.
Ben ook van plan om bij Interpolis te verzekeren maar dat wordt nog lachen dan als ik woensdag de Model 3 ga ophalen terwijl ik nog geen eens een kenteken en meldcode heb. Ik zal niet de tijd hebben om nog even een paar dagen af te wachten, auto moet toch echt woensdag verzekerd zijn. Kan Tesla ook totaal niet bereiken om mijn kenteken en meldcode te krijgen, niet via telefoon en ook niet via email. Neem aan dat het wel ter plekke geregeld kan worden maarja als Interpolis die problemen heeft dat de SR+ nog niet beschikbaar is..
KLOKSLAG 8:00 Tesla delivery bellen hielp bij mij om ze te bereiken...
Heb jij een rekening bij de Rabobank? Wij niet. En toch Interpolis Alles-in-éénpolis. Dat maakt wellicht uit voor het afsluiten en via welke system het gaat. Vandaar mijn vraag.Bedankt voor de tip, vanmorgen iemand anders even laten bellen om 8 uur. Moest toch nog 30 min wachten maar wel uiteindelijk iemand aan de lijn. Eindelijk kenteken ontvangen en kan gewoon verzekering aanvragen bij Interpolis. Misschien dat ze het vandaag dan al aangepast hebben? Zou nog eens proberen daar.
Levering alleen later nu, gaat morgen niet door aangezien die nog in Zeebrugge staat..