Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Video blog van onze 4697km road trip naar Kroatië en Slovenië

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi iedereen,

Ik heb dit jaar van onze road trip naar Kroatië en Slovenië een video blog gemaakt (i.p.v. de gewoonlijke tekstuele blogs)

We hebben heel wat kilometers gevreten met de Tesla en heel wat mooie zaken gezien. Daarom heb ik de video in 2 delen gesplitst

Part 1 - België naar Dubrovnik:

Part 2 - Dubrovnik terug naar België:


Ook al een "sorry" op voorhand voor de niet zo denderende kwaliteit van het geluid, maar ik heb dit met een oude handcamera gedaan. Ik ben momenteel aan het kijken voor beter materiaal voor de volgende road trips (want er gaan zeker nog videoverslagen volgen).

Graag had ik van jullie gehoord wat jullie ervan vinden. Is het te lang? Niet informatief genoeg? Of juist teveel blabla?
Ik probeer mezelf steeds te verbeteren en dit is de eerste keer dat ik zo'n reisverslag maak, dus ik heb waarschijnlijk nog wel heel veel te leren. Dus laat maar weten wat beter kan. En intussen mogen jullie natuurlijk altijd subscriben op mijn kanaal om zo op de hoogte te blijven van de volgende videos. Want die komen er zeker!
 
Petje af hoor! Wat een mooi verslag, heel mooi in beeld gebracht en veel duidelijker dan een verhaal schrijven natuurlijk.
Ik had al veel over Kroatie gehoord maar ben er nog nooit geweest. N.a.v. van jou verhaal en beelden weet ik zeker dat we daar ook eens naartoe gaan.
Ga zeker meer verslagen van je volgen. Doe je dat hier of heb je een eigen kanaal?
 
Constructieve opmerking:
Je begint het filmpje met het tonen van de koffers en pas dan de uitleg waar je heen gaat. Dat zou je beter andersom monteren. Zeker als je het op youtubekanaal gooit, dan willen mensen eerst graag horen waar ze naar gaan kijken (ik althans toch).

Verder leuk om zien (omdat ik toch niet kon slapen). En chapeau voor de hoeveelheid werk dat je er in gestoken hebt.
 
Leuk verslag met prachtige beelden.
Volgend jaar willen wij ook naar Kroatië rijden, dus met interesse naar jouw video verslag gekeken.
Ik begrijp dat je je soms onveilig hebt gevoeld met zo'n dure auto in dit voormalige Joegoslavië en dat je beter arme, afgelegen dorpjes kunt vermijden? Of valt dat wel mee?
 
Ik heb me nooit echt onveilig gevoeld. het is eerder dat de "locals" nogal assertief rijden op die smalle bergwegen. Dat zie je dan vaak ook aan de staat van hun auto's. Das pas ik liever op dat mijn auto niet beschadigd geraakt. Dus het is eerder een bezorgdheid dan onveilig voelen.
In Kroatië valt het allemaal heel goed mee, maar Bosnië blijkt toch ineens een andere mentaliteit te zijn...
 
Petje af hoor! Wat een mooi verslag, heel mooi in beeld gebracht en veel duidelijker dan een verhaal schrijven natuurlijk.
Ik had al veel over Kroatie gehoord maar ben er nog nooit geweest. N.a.v. van jou verhaal en beelden weet ik zeker dat we daar ook eens naartoe gaan.
Ga zeker meer verslagen van je volgen. Doe je dat hier of heb je een eigen kanaal?

Ik ben al even aan het bloggen op mijn eigen website Silver Lining, maar heb nu net een eigen youtube kanaal gestart. Voorlopig nog met een irritante hash link (Steven Peeters), omdat Youtube nu vereist dat je minstens 100 subscribers hebt eer je het een deftige naam kan geven. Dus als jullie me hierbij willen helpen door te subscriben, dan apprecieer ik dat ten zeerste. :) En dan wordt je ineens verwittigd wanneer het volgende filmpje er staat ook