You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zijn te weinig moderators in Belgium and the NetherlandsVolgens mij is het tijd voor een opschoonactie in dit topic, want het gaat totaal niet meer over de rechtzaak
. Bij een stop en go zou ik liever nog een "granny" modes hebben want zoals gezegd de Tesla heeft de neiging met AP ook gewoon lekker de sloffen in het asfalt te laten bijten om naar z'n ingestelde snelheid te gaan. Van mij mag dat met iets meer beleid en nu is het niet echt het taxi gevoel
wow, 20% is serious savings... wist ik nietIk zou Chill mode adviseren, bijkomend voordeel 20% minder verbruik.
Chill mode lijkt ideaal, tot je ergens in een stilstaande rijstrook staat en snel naar een nog rijdende rijstrook wil voegen en je halverwege merkt dat je niet meer een 0-100 van sub 5 seconden hebtIk zou Chill mode adviseren, bijkomend voordeel 20% minder verbruik.
hence the name.... chill mode...Chill mode lijkt ideaal, tot je ergens in een stilstaande rijstrook staat en snel naar een nog rijdende rijstrook wil voegen en je halverwege merkt dat je niet meer een 0-100 van sub 5 seconden hebt
hence the name.... chill mode...
Met de snelheid van een gemiddelde BMW is het inderdaad behelpen...Chill mode lijkt ideaal, tot je ergens in een stilstaande rijstrook staat en snel naar een nog rijdende rijstrook wil voegen en je halverwege merkt dat je niet meer een 0-100 van sub 5 seconden hebt
Niet door te bumperkleven, maar daar zorgt je Tesla op autopilot al voor, en niet door te treuzelen en 30 te blijven rijden terwijl de file net oplost, want dan zorg je ervoor dat het debiet van auto's dat de file verlaat lager is dan het debiet van auto's dat de file nadert.
Wat jij wil doen is 'blokrijden' simuleren, waarbij je veel ruimte voor je houdt om dan voor jezelf files te vermijden. De waarheid is dat 1) iedereen je over de andere rijstroken kan voorbij rijden en voor je invoegen, wat het blokrijden zinloos maakt, 2) je absoluut geen garantie hebt dat je de volgende filegolven gaat vermijden, zeker met het aantal extra auto's voor je, en 3) het geen oplossing is voor de auto's achter je die in de filegolf rijden die ervoor zorgde dat jij moest vertragen. Meer nog, die filegolf wordt erger omdat je je niet uit de voeten maakt.
Zie je mensen voor je invoegen in de ruimte die je vrij liet?Zucht... lezen is moeilijk ik weet het en je hebt maar 500 milliseconden over voor mijn reactie. De Tesla KIJKT NIET VOORUIT en is gefixeerd op enkel de auto voor je. Hierdoor krijg je het effect dat de auto voor je gas geeft terwijl je ziet dat het voor hem deze auto afremt. AP moet niet enkel naar de auto voor je kijken maar naar zoveel mogelijk autos als het kan. Dit compenseer ik dus door zelf dit in regie te nemen. Dat houd ook in meteen gas geven om gelijk te gaan rollen zodra dit kan, iets wat AP bijvoorbeeld ook niet doet.
Zolang ik mijn Tesla heb ben ik NIET 1x van achter opzij ingehaald tijdens het file rijden. Dat is ook logisch want verkeer achter me blijft over het algemeen doorrijden omdat ik amper stil sta. Het risico op zij te gaan en dan daar te moeten remmen is veel aannemelijker dan gewoon door tuffen achter mij.
Dus ja, mensen zouden tussen door kunnen zigzaggen. Die mensen doen dit toch wel en dat staat los van hoe ik rijd. Dit soort mensen heb ik eigenlijk zelden voor me en als ze dit doen zijn ze ook zo weer weg omdat ze dan weer net een ander gaatje in schieten.
De filegolf wordt NIET erger omdat de snelheid meer constant wordt gehouden, hierdoor zijn er minder rem bewegingen en kunnen auto's dichter op elkaar rijden en dus neemt de golf juist af.
Maar ja, jij hebt jouw visie en ik de mijne, let us agree to disagree.
Zie je mensen voor je invoegen in de ruimte die je vrij liet?
zie wat ik beschrijf: trager rijdende individuen die het verkeer onnodig ophouden,
Het grote verschil is dat in de Randstad bij standje 1 er nog een vrachtwagen met oplegger en een auto tegelijk voor je kunnen invoegen.