Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voordeur / portier geblokkeerd

Wie heeft dit probleem ook gehad?

  • Ja, volledige deurklink moest vervangen worden

    Votes: 0 0.0%
  • Ja, kon ik zelf oplossen

    Votes: 0 0.0%
  • Nee, onbekend

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Hier even melden dat ik al twee keer bijna mijn been kwijt was doordat de chauffeursdeur bij het uitstappen plots besliste om terug dicht te klappen. Ik vrees da'k de wagen wel eventjes zal moeten missen wanneer ik 'em binnenbreng... ooit. Voorlopig zijn alle minpuntjes niet voldoende om me te overtuigen 'em even te ruilen voor god-weet-wat qua ruilwagen, als ik sommige zaken hier soms lees. En ik moet iets hebben met een trekhaak, nah. :p
 
Zijn ze uit de garantie. Hier eens proberen. Doen veel taxi's.

Sky Garage De Hoek

View attachment 272087
Heeft iemand van het forum ervaring met dit bedrijf?
Ik heb namelijk het probleem dat mijn bestuurdersportier hendel niet meer naar buiten komt. Ik heb ze gebeld, maar aan de telefoon klonk het niet echt overtuigend: "Geen probleem meneer, komt u maar langs". Eind juli is goed?" vraag ik. "Geen probleem meneer, 1 juli is goed, geen probleem".
 
Heeft iemand van het forum ervaring met dit bedrijf?
Ik heb namelijk het probleem dat mijn bestuurdersportier hendel niet meer naar buiten komt. Ik heb ze gebeld, maar aan de telefoon klonk het niet echt overtuigend: "Geen probleem meneer, komt u maar langs". Eind juli is goed?" vraag ik. "Geen probleem meneer, 1 juli is goed, geen probleem".
Ken er twee die daar geweest zijn. Zij doen vooral Tesla Taxi's in Amsterdam. Beide waren tevreden.
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt
Mijn Model X (nog geen 2 jaar oud) heeft ook een deur probleem. De linker deur, dus de berijderskant gaat soms niet goed dicht en niet goed open. Met name niet als je de deur zelf dicht duwt. Soms voel je ook weerstand. Aan de handle aan de binnenkant trekken gaat meestal wel goed. Vorige maand wilde de deur ook niet meer open. Je hoort wel geluid maar de deur gaat niet open. Na een keer of 20 proberen schoot de deur op een kiertje open. Een dag later was is weer niks aan de hand. Tot in de middag de deur wel open ging maar er 2 minuten een gezoem en mechanische geluiden uit het slot kwamen. Zo is het min of meer iedere dag. Soms een dag niet...

Ik heb het een maand geleden gemeld bij Tesla, langs geweest ze hebben een filmpje gemaakt. U wordt gebeld. Dus gisteren maar zelf weer gebeld. Probleem deur? Eh.... U wordt gebeld....

Iemand ervaring met een deur probleem met de X?
 
Deurhendel reparaties onderdeel voor de deurhendel van Tesla's Model S. te koop of evt. monteren ook mogelijk. De deurgreep van uw tesla heeft een zwaar leven. Elke keer als u in de auto moet zijn heeft u hem nodig. Dit zijn duizenden keren in het leven van de auto. Niet gek dus dat hij het een keer begeeft. Half jaar garantie. U kunt bij MHglasfolie altijd terecht voor de volgende diensten: - Het proffesioneel laten tinten van uw voertuigen - Bovendien bieden wij u een snelle reparatie. - Wij rekenen nooit onderzoekskosten. - Kortom. Een tevreden klant telt voor 2 Heeft u vragen? Indien u meer informatie wenst over service kunt u vrijblijvend een offerteaanvraag indienen. 7 dagen telefonisch bereikbaar. Wij staan u graag te woord.
Deze commerciële berichten horen hier niet thuis. Vooral niet omdat de eigenaar van deze site een hele draad verwijdert als dit soort berichten hier verschijnen. Dit is eerder gebeurd met de draad over detailing. Het gevolg is dat ook nuttige niet-commerciële berichten mee verdwijnen.
 
  • Like
Reactions: MusQueTear
Mijn Model X (nog geen 2 jaar oud) heeft ook een deur probleem. De linker deur, dus de berijderskant gaat soms niet goed dicht en niet goed open. Met name niet als je de deur zelf dicht duwt. Soms voel je ook weerstand. Aan de handle aan de binnenkant trekken gaat meestal wel goed. Vorige maand wilde de deur ook niet meer open. Je hoort wel geluid maar de deur gaat niet open. Na een keer of 20 proberen schoot de deur op een kiertje open. Een dag later was is weer niks aan de hand. Tot in de middag de deur wel open ging maar er 2 minuten een gezoem en mechanische geluiden uit het slot kwamen. Zo is het min of meer iedere dag. Soms een dag niet...

Ik heb het een maand geleden gemeld bij Tesla, langs geweest ze hebben een filmpje gemaakt. U wordt gebeld. Dus gisteren maar zelf weer gebeld. Probleem deur? Eh.... U wordt gebeld....

Iemand ervaring met een deur probleem met de X?

Wij hebben een X van september 2016 en ook ooit een probleem gehad met de bestuurdersdeur die niet meer dicht wou en elke keer terug opensprong op een kiertje. Toen zeiden ze dat het slot kapot was en dat bij de eerste X-en daar vaker problemen mee waren en dat de X-en daarna een nieuw type slot hebben gekregen. De onze heeft toen twee sloten van dat nieuwe type gekregen, zowel langs de bestuurders- als langs de passagierskant.
 
4480DBE8-3466-4A3E-8B1E-305472002753.jpeg
Ik heb sinds een aantal dagen dat de achterdeur handel niet helmaal meer naar binnen gaat en ook niet helmaal naar buiten. De deur kan ook niet meer open.
Iemand enig idee wat te doen. Auto is van dec 2017 en 86.000km op de teller
 
Ik had exact hetzelfde bij de deurgreep rechts achter. Een week later heeft hij zichzelf (zonder softwareupdate of reset) gefixed.
Dacht er zal wel iets kapot zijn dus maar de deurgreep gedemonteerd en open gemaakt maar ik kon niks geks vinden. Bleek ook nog eens een Gen 3 door handle te zijn.

Ondertussen een half jaar verder zonder issues.

Dus helaas niet echt duidelijke verklaring.
 

Attachments

  • Screenshot_20210126-164613_Gallery.jpg
    Screenshot_20210126-164613_Gallery.jpg
    485.7 KB · Views: 36
  • Informative
Reactions: Maarten
We zijn een paar dagen verder. Het probleem lost zich vooralsnog niet vanzelf op. Ik denk zelf dat er in het binnenwerk ergens iets is tussen gekomen dat er voor zorgt dat de handle niet meer volledig naar buiten komt ( en dan wat lawaai van het motortje maakt) en niet meer helemaal naar binnen gaat. Ik zal eens bellen of dit nog onder garantie genaakt kan worden. En anders maar even wachten op mooi weer om de deur zelf open te maken. Tips blijven welkom.