Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
ev_pomp_03.jpg


Zoo dusch!!!
 
  • Like
Reactions: FVO
Gisteren met 7(!) Tesla's schitterende roadtrip gemaakt door de Eifel. Laden geen enkel probleem met start in Horst, even bijladen in Erfstadt en toen nog even in Verviers (alle stalls vrij) en afsluiting Eindhoven met 24 stalls.
Meesten hadden er wel minstens eentje kunnen overslaan.
Wat een perfect systeem is dat toch.

Ik schrijf het nadrukkelijk zo want kreeg net videootje binnen van rit met de Mirai, een H2 auto die al bijna vier jaar bestaat.

Niet echt reclame. Wel dapper.
Ik weet nog onze begintijd, toen hadden we ook max. afstand tussen de eerste Superchargers op reis maar konden we thuis en overal laden. Je zou maar aangewezen zijn op zo'n fabriek.

 
Gisteren met 7(!) Tesla's schitterende roadtrip gemaakt door de Eifel. Laden geen enkel probleem met start in Horst, even bijladen in Erfstadt en toen nog even in Verviers (alle stalls vrij) en afsluiting Eindhoven met 24 stalls.
Meesten hadden er wel minstens eentje kunnen overslaan.
Wat een perfect systeem is dat toch.

Ik schrijf het nadrukkelijk zo want kreeg net videootje binnen van rit met de Mirai, een H2 auto die al bijna vier jaar bestaat.

Niet echt reclame. Wel dapper.
Ik weet nog onze begintijd, toen hadden we ook max. afstand tussen de eerste Superchargers op reis maar konden we thuis en overal laden. Je zou maar aangewezen zijn op zo'n fabriek.

Die Mirai is een auto waarbij ik range anxiety zou krijgen.
 

Veelzeggend citaat:
De strategie is al jarenlang dezelfde: lobbyen en knoeien om de regels te omzeilen
Ziehier de manier waarop de autoindustrie Tesla tegenwerkt.

Heeft trouwens weinig met winst te maken. Die is afhankelijk van de marktomstandigheden en concurrentie en die hoeft tussen EV en ICE niet te verschillen. Het saboteren gaat over macht en status en angst bij de (top van de) gevestigde merken om die te verliezen.