RobsEV
Active Member
Ik kom niet verder dan € 119.200. Nog steeds veel geld dat is waar en duurder dan het was.
Uiteraard kan je een E-tron kiezen voor € 86.000. Het is alleen geen vergelijkbare auto.
Mijn S75D kwam op 92.450 en heeft nog steed veel meer range en opties dan een E-tron.
De S75D is overigens in NL nog steeds leverbaar bij een aantal leasemaatschappijen.
Als je de auto zelf koopt en de inruil garantie van Tesla neemt dan is deze veel goedkoper dan via operational lease.
Ik denk dat leasemaatschappijen voor een belangrijk deel afhankelijk zijn van Old auto en dat je dat ziet in de leaseprijzen.
Ook lijkt het erop dat ze vooral de I-pace nog proberen kwijt te raken. Nu bijna 2 maanden on het nieuwe jaar hebben de leasemaatschappijen nog steeds een ruime voorraad 2018 auto's met de fiscale voordelen van 2018....
Uiteraard kan je een E-tron kiezen voor € 86.000. Het is alleen geen vergelijkbare auto.
Mijn S75D kwam op 92.450 en heeft nog steed veel meer range en opties dan een E-tron.
De S75D is overigens in NL nog steeds leverbaar bij een aantal leasemaatschappijen.
Als je de auto zelf koopt en de inruil garantie van Tesla neemt dan is deze veel goedkoper dan via operational lease.
Ik denk dat leasemaatschappijen voor een belangrijk deel afhankelijk zijn van Old auto en dat je dat ziet in de leaseprijzen.
Ook lijkt het erop dat ze vooral de I-pace nog proberen kwijt te raken. Nu bijna 2 maanden on het nieuwe jaar hebben de leasemaatschappijen nog steeds een ruime voorraad 2018 auto's met de fiscale voordelen van 2018....