Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.

Tsja, geen filmpje of iets.

Gezien de bagger Autopark van Tesla zie ik dit ook nog niet zo snel bij Tesla komen.

Gisteren nog weer eens geprobeerd bij thuiskomst om te kijken of 2021.24.5 misschien wat verbetering brengt.

- Volop het stuur draaien steeds wanneer de auto stilstaat i.p.v. rollend draaien
- Super traag
- Nog steeds enkel op basis van sonar
- Rijd niet ver genoeg naar de stoeprand of naar de auto's achter/voor om de auto echt goed strak te parkeren.

Daarnaast hebben de B-stijl camera's geen zicht op de velgen dus AP zal nooit in staat zijn echt strak te parkeren.

Naar mijn mening had Tesla had gewoon net als MobileEye 2 fisheye view camera's aan de onderkant van de spiegels zodat deze een goed zicht hebben over heel de zijkant alsook een camera in de voorbumper. Niet voor autonoom rijden want daar heb je ze niet echt nodig maar wel voor het parkeren.

De enige manier ook om een perfecte 360 birdseye view te kunnen maken.
 
Hmm,
De top heeft er geen vertrouwen meer in
Nou dat lijkt mee te vallen, Kevin Lynch, geen kleine jongen bij Apple (verantwoordelijk voor de zeer succesvolle Watch(OS)), gaat het overnemen:
 
Ik doe al 185000km met de originele. Ik rij wel altijd in laagste stand. Als ik een sprintje die in standaard stand ‘hoor’ ik ze wel. Onlangs nog laten checken en ze zijn nog ok.
Bij mij staat hij ook altijd op de laagste stand. Na enkele maanden durf ik geen demo meer te geven omdat je het staal hoort en voelt knarsen. Daar heb je dan €160.000,- voor betaald.
 
Bij mij staat hij ook altijd op de laagste stand. Na enkele maanden durf ik geen demo meer te geven omdat je het staal hoort en voelt knarsen. Daar heb je dan €160.000,- voor betaald.
Ik heb gelukkig ‘maar’ 110000 betaald. Spurtjes op laagste stand verlopen nog zonder bijkomende geluiden. Op hogere stand zit er wat ‘gedaver’ in het gaspedaal, maar weet niet of dat voor een passagier merkbaar zou zijn.