job-lek
Active Member
Bij mij zijn ze nog perfect.Zijn jouw dagrijlichten nog ok? Sedert 1 oktober controleren ze die. Ik zie bijna geen MS-en meer rijden met intacte dagrijlichten. Of hebben de classics die designfout niet?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij zijn ze nog perfect.Zijn jouw dagrijlichten nog ok? Sedert 1 oktober controleren ze die. Ik zie bijna geen MS-en meer rijden met intacte dagrijlichten. Of hebben de classics die designfout niet?
wel rare reactie van Waymo…”oh, we’ll look into it, thanks for letting us know”En ondertussen bij WayMo...
WayMo Cars Taking Over Quiet SF Dead End Street
dagrijlichten zijn de leds die altijd aan staan? Ik ben nog geen S tegengekomen waar ze uit zijn, en die classics hebben uiteraard geen designfoutenZijn jouw dagrijlichten nog ok? Sedert 1 oktober controleren ze die. Ik zie bijna geen MS-en meer rijden met intacte dagrijlichten. Of hebben de classics die designfout niet?
De keuring was in orde. En weer een gezellige babbel gemaakt. Toch steeds veel interesse in de Tesla tijdens de keuring.Inderdaad, morgen weer naar de keurig
Whoa heb nu eens tijd om even te kijken... Van de 2 eerste IONITY locaties die ie bezoekt, zijn er telkens 2 of zelfs 4 defecte stalls en maar 2 werkende. En na 140km rijden al 60% accu weg.On topic: Bjorn heeft weer 1000 km met de Ioniq 5 gereden en heeft wat Rapidgate achtige momenten mee gemaakt. Oh, en ook de nodig kapotte Ionity laders.
Ik ben het met @wooter wel eens. Er moet wel gezegd worden dat alhoewel er geen afwijking gevonden werd door bjorn mbt het niveau van de vloeistoffen dat de auto een alarmerend gedrag vertoont.Whoa heb nu eens tijd om even te kijken... Van de 2 eerste IONITY locaties die ie bezoekt, zijn er telkens 2 of zelfs 4 defecte stalls en maar 2 werkende. En na 140km rijden al 60% accu weg.
Ook frustrerende navi, zonder aanduiding waar de laders zijn. En je krijgt ook geen indicatie met hoeveel resterende capaciteit je arriveert.
En met een batterij kouder dan 20º kan je niet snelladen, en met heter dan 40º krijg je beperkt vermogen (66kW om in te voegen op de snelweg!) en kan je niet snelladen. En sterk dat een OEM met jarenlang ervaring krakende deuren aflevert .
En op 11 minuten een elektrische Volvo trekker die stond te laden, met z'n oplegger natuurlijk netjes afgekoppeld .
Ik ben het ook grotendeels eens met @wooter , maar wil voor de volledigheid meegeven dat de commentaren suggereren dat enkel de auto van Teslabjorn en zijn maatje Kris (vermoedelijk dezelfde auto) het laadprobleem ervaarden en dat er schijnbaar een ventilator niet zou werken. Het lijkt er dus op dat dit wel eens aan één wagen zou kunnen liggen (anderzijds zou je dan wel weer een foutmelding verwachten van de auto).Ik ben het met @wooter wel eens. Er moet wel gezegd worden dat alhoewel er geen afwijking gevonden werd door bjorn mbt het niveau van de vloeistoffen dat de auto een alarmerend gedrag vertoont.
Ik geef de ioniq 5 nog het voordeel van het twijfel mocht hij nog eens een test doen.
Het is bij Ionity wel echt te triest dat er zoveel laders niet werken. Hopelijk is dit niet structureel.
Ze zijn niet volledig uit. Je moet goed kijken om het te zien. Kijk maar eens goed naar de facelift S-en.dagrijlichten zijn de leds die altijd aan staan? Ik ben nog geen S tegengekomen waar ze uit zijn, en die classics hebben uiteraard geen designfouten
Het lijkt wel of .. of ... het de bedoeling is dat .. dat ... dat het nooit wat kan worden met EV's.Het is bij Ionity wel echt te triest dat er zoveel laders niet werken. Hopelijk is dit niet structureel.
mijn wederhelft heeft een facelift S uit 2016, zal er eens op letten.Ze zijn niet volledig uit. Je moet goed kijken om het te zien. Kijk maar eens goed naar de facelift S-en.
Daarom dat ze miljarden investeren, in een complot theorie om te zorgen dat we allen terug naar ICE gaanHet lijkt wel of .. of ... het de bedoeling is dat .. dat ... dat het nooit wat kan worden met EV's.
(this message is sponsored by The Company's behind Ionity*)
Ionity is sponsored by The EU (big time)
*BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company en Volkswagen Group
Investeren ze dan miljarden?Daarom dat ze miljarden investeren, in een complot theorie om te zorgen dat we allen terug naar ICE gaan
Nog meer marktaandeel voor Tesla omdat zij het wel doen werken.
Naar aanleiding van het Fastned draadje even gekeken wat de subsidies zijn voor Fastned om in Vlaanderen 23 locaties te bouwen. Voor 10 ervan krijgen ze €600000, dus 60K per locatie. Extrapoleer dat naar 400 locaties en FastNed zou 24 miljoen krijgen als ze er 400 zouden uitbouwen...Investeren ze dan miljarden?
156,4 miljoen van IONITY, 39,1 miljoen van Europa.
De investeringen in EV behelzen wel heel wat meer dan enkele laadstations genre Ionity en lopen wel degelijk in de miljarden, per concern.Investeren ze dan miljarden?
156,4 miljoen van IONITY, 39,1 miljoen van Europa.
Het is 2021. Het is duidelijk wat ik zou willen dat ze doen.Je kan toch niet verwachten dat ze hun winstgevende en erg grote markt volledig opgeven. Zolang klanten massaal ICE kopen.
Toyota maakte vorig jaar 9 miljard winst. (Noteert trouwens aan een PE van 9.) Wat zou je willen dat ze doen? Reken maar dat de groten er staan op het moment dat de doorbraak wereldwijd zich voordoet.
Net als windmolens draait de EV-markt voorlopig nog vooral op subsidiesHet is 2021. Het is duidelijk wat ik zou willen dat ze doen.
En de doorbraak doet zich nu al voor, en de groten zijn al enige tijd niet klaar. Anders noteerde een nieuweling met "matige bouwkwaliteit" niet als koploper in EV-verkopen, en zijn de verkopen van de OEMs nog niet op het oude niveau, temeer omdat de meeste mensen die ik spreek (ik geef toe, anekdotisch bewijs) wachten op een betaalbare en interessante EV voor hun budget.
Of denken dat ze nog moeten wachten:
Car Cost Index 2021: elektrische auto haalt de traditionele benzineauto in
De elektrische auto’s (EV) zijn steeds vaker concurrerend met, en zelfs goedkoper dan brandstofauto’s, óók in het leasesegment.www.leaseplan.com
Toyota wacht echt niet tot de tijd rijp is. Toyota heeft grandioos de boot gemist en bezit niet de technologie, noch de productie om snel op degelijke EV's over te schakelen.
Of meen je dat de Lexus UX 300e doelbewust een geknepen EV is, omdat de markt nog niet klaar zou zijn voor snelladen?
Wat te denken aan de bizarre belastingvoordelen van de traditionele EU autofabrikanten. De subsidies en belastingkortingen op olie, kolen etc zijn exceptioneel veel hoger dan die op duurzame energieproductie. Sterker nog, van 10 jaar van die subsidies, zouden we de hele wereld 100% verduurzaamd hebben. Helaas wenst de politiek wat anders.Net als windmolens draait de EV-markt voorlopig nog vooral op subsidies