You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het abonnementensysteem van IONITY is erg ondoorzichtig: elk merk moet zijn eigen abonnementen maken, en een korte survey geeft aan dat het abonnementen zijn die jaarlijks verlopen. Dus je moet sowieso een jaar aftikken.Dus zelf eens proberen. Kun je het abonnement ook een maand aanvragen? €215 abonnementskosten voor alleen de zomers is wat te duur.
Prima vergelijking. Maar ik snap op het einde niet goed met welke Tesla M Y hij nu rijdt. Hij spreekt van LR, dan is de battery capaciteit toch meer dan 70kWh ?
Ja beetje vreemd, aangezien het volgens mij 75 kWh bruikbaar zou moeten zijn, en de pack zelf is dan 82 kWh.Prima vergelijking. Maar ik snap op het einde niet goed met welke Tesla M Y hij nu rijdt. Hij spreekt van LR, dan is de battery capaciteit toch meer dan 70kWh ?
Ik ga dit filmpje niet zien, maar is dat niet gewoon het idee achter die belachelijke Hesla opnieuw uitgevoerd?Eens iets anders:
of als filmpje:Record d'autonomie pour une Renault Zoe modifiée !
Une Renault Zoe modifiée par ARM Engineering a établi un nouveau record de distance avec une seule recharge de plus de 2 000 kilomètres.www.auto-moto.com
collega van mij is overgestapt van een S naar een bmw ix50. Nog steeds content.Ja; het voordeel dat ik nu zag aan de ix was de ruimere achterbank (3 kinderen) en de luchtvering (die ik immens apprecieer in mijn S en waar ik van de Y hoor dat de P nogal hard rijdt). Nadeel is de - belachelijk - kleine koffer (3 kinderen & hond) en dat het een BMW is (hoewel ik dat laatste nog zou kunnen negeren als het op zichzelf een goeie auto is).
Dat de efficiëntie veel minder is dan een Tesla klopt maar dat vangt hij dan weer op met zijn grotere batterij; volgens Teslabjörn zit er niet zoveel verschil qua tijd tussen een ix en Y op de 1000km-test.
Maar ik begrijp wel wat je zegt; ik denk niet dat het me ooit zal interesseren dat ik mijn interieurverlichting in 3 miljoen verschillende kleuren kan instellen, en vrees dat ik de - laten we eerlijk zijn, fantastische - UI van mijn Tesla hard zou missen
Ik vind zo een claim altijd moeilijk te beoordelen. Ik bedoel maar: zelden dat ik iemand met een Tesla zie die duidelijk op autopilot zit te rijden. Hoe kan je dan beoordelen als je je Tesla inruilt op een ander ding, je even goed af bent?collega van mij is overgestapt van een S naar een bmw ix50. Nog steeds content.
Ik vind zo een claim altijd moeilijk te beoordelen. Ik bedoel maar: zelden dat ik iemand met een Tesla zie die duidelijk op autopilot zit te rijden. Hoe kan je dan beoordelen als je je Tesla inruilt op een ander ding, je even goed af bent?
En zoals altijd is er confirmation bias: hoeveel mensen gaan openlijk toegeven dat ze een foute beslissing hebben gemaakt?
De iX blinkt uit in alles wat de model Y niet biedt : comfort, stilte en veercomfort, wat belangrijke criteria zijn in het segment waar de iX vist. Ahh, ook nog afwerking.De iX50 is een auto op zoek naar een bestaansreden. Als je een SUV-achtig ding van BMW wil, koop je beter de iX3, en als je een efficiënte ruime EV wil, koop je beter de Model Y. De iX blinkt in niks uit, is qua software en efficiëntie niet zo goed als pakweg Tesla of Hyundai/Kia, en is qua catalogusprijs belachelijk duur geprijsd, zonder daarvoor zo ruim als een X5 te zijn.
De iX50 is eens correct uitgerust bijna dubbel dan de model Y in lease. De tijd van de mega-kortingen op EV's bij BMW is al een tijdje voorbij ons. Logisch, wanneer je ziet dat bvb een i4 nu al een levertermijn van 2023 heeft.Maar het is een BMW, dus het is zoals de Audi e-trons belachelijk goedkoop in renting/leasing, van een dealernetwerk dat actief je die dingen wil aanpraten, en met een interieur dat luxueus is afgewerkt met allerlei knopjes.
Tja, dat weet je natuurlijk niet maar tot nu toe laat hij doorschijnen dat hij tevreden is, zonder z’n S af te kraken.Ik vind zo een claim altijd moeilijk te beoordelen. Ik bedoel maar: zelden dat ik iemand met een Tesla zie die duidelijk op autopilot zit te rijden. Hoe kan je dan beoordelen als je je Tesla inruilt op een ander ding, je even goed af bent?
En zoals altijd is er confirmation bias: hoeveel mensen gaan openlijk toegeven dat ze een foute beslissing hebben gemaakt?
Ja. Ik weet dat het niet past bij een door jou gewenst antwoord.Een "is-dit-verhaal-waar?" getuigenis.
Een combinatie van slechte voorbereiding en brute pech want alle (dus minstens 4) Ionityladers buiten dienst moet een unicum zijn en dan nog op een plaats in Duitsland waar niets anders in de buurt is.
ABRP geeft die auto in elk geval een erg aanvaardbare reistijd.
Wat dus zo gek is dat het dan een BMW badge heeft, want comfort, stilte en veercomfort zijn niet de dingen waar je aan denkt bij BMW. BMW is van het sportieve. Stilte en veercomfort, daarvoor koop je bij Mercedes-Benz.De iX blinkt uit in alles wat de model Y niet biedt : comfort, stilte en veercomfort, wat belangrijke criteria zijn in het segment waar de iX vist. Ahh, ook nog afwerking.
Het is niet omdat het ding goed verkoopt, dat het een goeie wagen is. De e-tron heeft volgens mij ook geen echt bestaansrecht, want het is noch een Q5 noch een Q7. Net zomin is de iX een X3, noch een X5. Maar het is bijna een BMW X5, het is een elektrische BMW en het is geen Tesla Model X, wat vaak al 3 redenen zijn waarom iemand er wel voor zou kiezen.Volgens jou heeft hij geen bestaansreden, maar het is de vijfde meest verkochte wagen in Noorwegen op dit ogenblik.
Da's dan weer een voordeel wanneer je mikt op een jaarlijkse productie van amper 20000 stuks, dan ben je sneller uitverkocht.De iX50 is eens correct uitgerust bijna dubbel dan de model Y in lease. De tijd van de mega-kortingen op EV's bij BMW is al een tijdje voorbij ons. Logisch, wanneer je ziet dat bvb een i4 nu al een levertermijn van 2023 heeft.
Zaterdag langs geweest bij een dealer om te checken hoe het zit qua levertermijn van de iX (ik blijf volhouden @wooter ): levertermijn "niet voor de komende 2 jaar..."Da's dan weer een voordeel wanneer je mikt op een jaarlijkse productie van amper 20000 stuks, dan ben je sneller uitverkocht.
Grappig dat je het zegt.Mag ik je herinneren aan de levertijd van de X en S?